opgelucht en blij

Ik heb jullie volgens mij wel eens verteld dat Nick zo verlegen en onzeker is op school, dit is ook 1 van de redenen dat hij groep 2 nog een keer overdoet.
maar nou hadden wij gisteren een tien minutengesprek op school en ons kereltje praat sinds een week of drie veel meer in de klas, zelfs in de grote kring. En zijn rapport was top.
Toen ik vanmorgen zei dat ik zo trots op hem was en vroeg hoe het kwam dat hij nu zo goed praat op school zei hij "nou mam ik het het gewoon geprobeerd"

De juf zei wel dat taal waarschijnlijk wel zijn zwakke punt zal blijven maar daar komen we wel uit.

Ooh wat ben ik trots en stiekum ook wel een beetje opgelucht, heb me af en toe toch best wel eens zorgen gemaakt.

Liefs sandra

Goed zeg dat Nick het nu zo goed doet en dat hij zelf een stap heeft durven zetten en over zijn veilige grens is heengegaan.
En hij ziet nu al snel resultaat en krijgt complimenten. Dat zal hem veel goed doen!!!
Ik snap dat jij ook opgelucht en blij bent.
Trots kun je dan zijn, he, als moeder?

Groetjes, Marianne

Oh,.. ik wordt helemaal week als ik zijn antwoord lees,.. de lieverd.

Super knap dat hij zelf over zijn drempel heen durft te stappen en het "gewoon probeerd"!
Ik denk dat wij als volwassen nog wat van je manneke kunnen leren!

Ik zo ook enoooorm trots zijn!
En (de nederlandse) taal als zwak punt, pfff.. Ik ben er ook groot mee geworden!!

Dikke pluim voor Nick!

Liefs,
Esmé

Ah Sandra, wat héérlijk voor jullie allebei! Hij blij en jij trots. Kan het me zó goed voorstellen!! Je wilt gewoon niet dat je kindje 'anders' is en gunt hem alle zelfvertrouwen van de wereld....

En als dat dan opeens lukt, dan ben je natuurlijk de gelukkigste mama van de wereld! Geniet er maar lekker van!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan