Opgelucht en gelukkig !

Stress was weer nergens voor nodig! Pretecho was prachtig! De mevrouw die hem maakte is ook verloskundige dus ze legde alles super fijn uit...en keek alles na tot zover dat kon! En alles was tip top in orde! Ook weer een paar daagjes vooruit gezet! Vandaag precies 17 weken! Baby was al bijna 18 cm in totaal!....en zonder dat ze echt hoefde te zoeken was het meer dan duidelijk dat wij een jongetje krijgen!!! Meneer was zeer schaamteloos is het vrijgeven van zijn geslacht! Haha ik ben weer helemaal super blij! Mijn placenta lag perfect aan de bovenkant waardoor ik de baby snel kan gaan voelen zei ze :) helemaal happy dus! Mijn grote blauwe wolk is gearriveerd en nu ga ik echt proberen ervan te genieten! En natuurlijk.....shoppen!!!! :)

Hoi,

Ik dacht net nog aan je toen ik naar huis liep...
Wat een geweldig nieuws zeg!!

Een jongetje wat leuk,en nu mar genieten en ook niet meer te druk maken.
Zo snel als je de kleine voelt dan ben je echt helemaal gerust gesteld( had ik tenminste)..

En nu nog een naam of hebben jullie die al?

Ik heb vannacht gedroomd dat wij morgen te zien krijgen dat we een jongetje krijgen maar mijn gevoel zegt iets anders.
mijn vriend wil het echt niet weten dus ik moet zelf heel goed gaan opletten of ik iets kan zien!!

Als ik morgen ben geweest voor de 20 weken echo dan laat ik iets weten...

Voor jouw nu genieten genieten en nog eens genieten.....

Ja de naam hebben we eigenlijk al we hebben er 3 maar denk dat de eerste er toch uit springt omdat we die beide gelijk mooi vonden!....ik zag gelijk dat het een jongetje was! Hahah daar hoefde ze niks voor te doen! Mijn man dacht echt een meisje...maar in mijn hoofd had ik ook al een jongeje bedacht! Spannend morgen voor jullie! Ik ben helemaal blij dus mijn dag kan niet meer stuk! 14 mei de 20 weken echo...al zijn we dan dus al iets verder maar ach! Voor nu even heerlijk genieten! En veel plezier morgen voor jullie!

Geweldig nieuws! En wat lekker dat je de kleine waarschijnlijk binnenkort al gaat voelen. Ik wou dat ik die kleine van ons ook al goed kon voelen (placenta aan de voorkant). Geniet lekker van je goede echo en het shoppen is echt heel erg leuk hebben wij ook gedaan toen wij wisten dat we een jongen krijgen.
Hele fijne dag vandaag, maar dat gaat nu wel lukken denk ik :)

Gefeliciteerd! Blijft toch iedere keer weer spannend.
Leuk, dat hij zo goed prijs gaf dat hij een jongen is. Deed die van ons de vorige keer ook. Ben niet goed in dingen herkennen op de echo, maar dat zag ik meteen.....hahaha.

Heerlijk he dat je nu al kunt zeggen: mijn zoon. Ik vond dat bij onze kleine man de vorige keer zo gweldig om te zeggen. Klinkt ineens zoveel 'echter'.

Hopelijk werkt deze kleine uk volgende week ook mee tijdens de pretecho.

Gefeliciteerd!! dat is goed nieuws!!!
Lekker shoppen!! en fijn dat je de baby snel kan gaan voelen bij mij ligt de placenta laag waardoor ik nu nog steeds niks voel met bijna 20 weken...maar geen zorgen ik ben erg geduldig!

Terug
Bovenaan