Opgelucht...

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik was al een paar dagen toch wel flink gespannen.We moesten namelijk vandaag met Tess op controle bij de kindercardioloog in het Sophiaziekenhuis.Ze moest een hartfilmpje en een echo ondergaan,gelukkig niets pijnlijks.Ach,ik was zo trots op haar,ze werkte ontzettend goed mee.Ze heeft erna beneden bij de shop dan ook een mooie knuffel gekregen.Je weet van binnen wel dat alles goed is maar het is zo fijn als blijkt dat het werkelijk zo is.Tess is kerngezond en hoeft niet meer terug te komen.Toen we terug kwamen uit R'dam hebben we maar gelijk lekker gebak gehaald.Is wel een klein feestje waard nietdan..Ik ben gelukkig weer helemaal opgelucht.Wilde dit even met jullie delen.

Liefs Kitty en Tess

Wat een opluchting, toch wel fijn dat je het nu zeker weet! En dat is zeker wel een feestje waard.
Groetjes mv Thom

geweldig nieuws zeg, wat zullen jullie opgelucht zijn.

En tuurlijk is dat een feestje waard.
Liefs sandra en een dikke knuffel van Tess

Wat een super nieuws!!!!!
Toch fijn als je een bevestiging krijgt dat het allemaal ok is!

Groetjes, Marieke en een hele dikke knuffel van Lyanne

En terecht! Vier maar lekker je feestje met zulk goed nieuws, gefeliciteerd!

Kan me je gevoel zo goed voorstellen. Toch lekker als je die bevestiging krijgt.
Zeker een feestje waard. Geniet van je meid!

Groetjes,
Geeske & Wieteke

Oh wat fijn! Zeker een feestje waard. Als Tess haar bult echt weg gaat, ook qua kleur dan gaan wij ook even een feestje bouwen. Nu zijn we al super blij dat de dikte uit de bult gaat, we zijn op de goede weg.

Geef je kanjer morgen een lekker knuffel van.

X Nanda en Tess

Wat fijn dat je nu de zekerheid hebt dat je meisje volledig gezond is!!! Dat is wel een gebakje waard ja!!!

Dikke knuffel van Cissy en Fabio

Terug
Bovenaan