opgelucht....

phhhh..... een tijd geleden was er een subject over het uitstrijkje bij 30 jaar. Ik heb daar niet op gereageerd omdat ik niet een leuke bijdrage kon leveren, maar dat is gelukkig nu anders: bij de uitstrijkje toen ik 30 was werd er iets gevonden waardoor ik voor meer onderzoek naar de gyn moest. Weet niet meer welke status maar niet de ergste. Ik ben 3 keer bij de gyn geweest in de loop van een paar maanden en moest ernaa zelf afspraak maken voor een opvolgonderzoek een half jaar later. Die afspraak heb ik alleen nooit gemaakt omdat ik het gewoon wreselijk pijnlijk vond met de 3 onderzoeken (biopsie enzo) een herhaling niet zag zitten. Ik heb in afgelopen jaren wel aan gedacht om die afspraak te maken maar het bleef aan de gedachte. Ja en dan de zwangerschap en het vooruitzicht op mijn 35ste. Toen de discussie hier bezig was  het bijna zoveer.  Pas een maand of zo na mijn verjaardag kwaam die uitnodiging en ik heb meteen een afspraak gemaakt met de huisartsassistente. Een deze week heb ik met redelijk grote spanning gebeld voor de uitslag die gelukkig helemaal in order was. Ik voel mij echt veel beter nu   en zal er nooit meer over twijfelen.

Nu maar de verhuizing, huis kopen, baan vinden, kdv vinden achter de rug zien te krijgen..........

Gr

Mor74    

Hee Mor,

Fijn dat alles goed was.. Ik  zou zelf alleen al die jaren in de zenuwen zitten of er niet iets mis was. Gelukkig is het niet zo!
Ik had afgelopen woensdag de uitslag en deze was ook goed!   pff. ik zag zo tegen het onderzoek op..

x Marina

hey, fijn voor je joh!
Door jou berichtje bedacht ik me dat ik nog niet eens gebeld heb voor de uitslag; ik ben begin april al voor het uitstrijkje geweest... Vandaag zijn ze er niet volgens mij, dus ik heb het maar even in de agenda gezet voor komende week. Nou ja, ik neem aan dat als het zorgelijk is ze wel contact met mij opgenomen zouden hebben...

En succes met al die andere dingen die je moet gaan regelen; zijn gelukkig ook wel fijne dingen!

Hoihoi,

Ben blij voor je, dat alles ok is.   Ik word volgend jaar 30, maar zie er nu al tegenop, dat uitstrijkje. Maar wat moet dat moet zullen we maar zeggen.

Veel succes met verhuizen, nieuwe baan e.d

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Gadver, wat zal je in spanning gezeten hebben............
Fijn dat de uitslagen goed zijn meid!
Nu op naar een volgende spannende periode voor jullie,
Sterkte met de verhuizing en alle rompslomp die daar bij hoort!

Kus Rimke

Terug
Bovenaan