Opgelucht!!!

Daarnet nog een stap overwonnen...
Ik heb mijn collega's op de hoogte gesteld. Wel via de mail, want zo weet iedereen het tegelijk. Mijn ervaring is dat er (in mijn team) de verhalen erg kunnen gaan rondzwerven en nu weet iedereen het van mij zelf.
Ergens ook wel prettig om jezelf nog even achter de e-mail te verschuilen met zo'n bericht.

Ik zag hier zo tegenop! Niet omdat ik geen leuke collega's heb, maar gewoon om het uit te moeten leggen. Ik zal morgen op mijn werk en maandag (veel parttimers!) wel veel reacties krijgen. Daar zie ik best wel tegenop, hoewel ze niet negatief zullen zijn.

Hehe, wat een week! Gisteren de eerste uitslagen, vandaag collega's op de hoogte gebracht... Ik vind het nu wel tijd voor weekend! Nog een dagje vol (deze week een erg drukke) groep 4, citotoetsen en dmt's op mijn werk en dan lekker uitrusten!

Liefs Daisy

he daisy.

nu wel eventjes stress gehad maar nu kan je ook het meer van je afzetten ws omdat al je collega's er van afweten.
Dus hoef je ook miet zo geheimzinnig erover tedoen als je vrij moet voor onderzoeken enz.

Hopelijk geeft je dit dus ook rust.

alvast een fijn wkd toegewenst.

gr natasja

goeie manier om het zo aan iedereen te vertellen,hoef je je verhaal maar 1 keer op te schrijven,ipv tig keer te moeten vertellen. Voor jezelf toch wat prettiger lijkt me.
Ik ga er vanuit dat je alleen maar fijne reacties zal krijgen,al is het voor heel veel mensen moeilijk om het erover te hebben.
Werk ze met plezier!
groetjes Fleur

Ik heb idd heel veel fijne reacties gekregen! Ook veel verhalen van collega's die een of meerdere miskramen hebben gehad of andere problemen tijdens de zwangerschap zijn tegengekomen.
Het klinkt stom, maar door die verhalen voel ik me wel 'beter'. Meer in die zin van 'iedereen heeft wel wat voor of tijdens de zwangersshap'.

Ik ben vandaag ook erg relaxed naar mijn werk gegaan!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan