Opgelucht...

ff een persoonlijk verhaaltje omdat ik gewoon zooo opgelucht ben...Wij wonen niet in NL zoals k al schreef en geen van ons heeft hier familie.Wel hebben we veel vrienden, maar toch zaten we met het probleem, wie kunnen we bellen voor de 2 'groten' als wij naar t ZH moeten voor de bevalling...Het is (hier) dan namelijk vollop vakantietijd en bijna iedereen is gewoon weg....Mijn man heeft vanaf 20-8 vakantie, k ben 19e uitgeteld, maar ja ik ga dus niet alleen naar t ZH om te bevallen he...hihiNou zou mn schoonmama in Mei hier haar verjaardag komen vieren, wat erg leuk zou zijn geweest, maar t kan (vanwege dat domme visum) niet doorgaan en ze 'moet' dus later komen.Toen hebben we haar gevraagd of ze dan kan wachten tot begin augustus zodat zij dan mij door de laatste loodjes kan helpen én thuis bij de kids is...Bij de eerste 2 hebben we ons goed gered ''alleen'' maar nu zijn we allemaal zoooo blij dat OMA komt om te helpen, iets waar ik dus gewoon níet aan gewend ben omdat je gewend bent zelf te recht te komen.Want vrienden zijn leuk, maar toch zijn wij iig niet zo dat we veel hulp vragen, als jullie snappen wat k bedoel.Ik denk dat t anders is ff je familie om hulp te vragen.Maar die zitten dus minstens 550km verderop.Ik wil absoluut niet klagen hoor, want uiteindelijk hebben we het hier huperdesuper naar onze zin, maar op sommige momenten voel je je dan toch wat 'hulpeloos' Nu in ieder geval heerlijk opgelucht dat dat 'probleem' opgelost is en ik hopellijk lekker ontspannen naar de bevalling kan toeleven. Nou, heel verhaal ;)
 
Oow dat is fijn zeg! Wij hebben mijn zusje gevraagd en die heeft met jaar werk geregeld dat er collega's standby staan om voor haar in te vallen :) Ook helemaal een lekker gevoel. Lekker van genieten.....
 
Fijn dat je het zo voor elkaar kon krijgen.

Ik hoop 's nachts thuis te kunnen bevallen, dan kunnen de kids gewoon verder slapen, hahaha. Al zijn zij allemaal overdag geboren. Gelukkig kunnen opa en oma de kids opvangen.
 
Terug
Bovenaan