Opgelucht.....

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen vroeg gelukkig ongeteld geworden hoef ik die pillen niet meer voor te nemen......... Natuurlijk was ik liever helemaal niet ongesteld geworden maar had gisteren al een test gedaan die zoals ik al dacht negatief was dus kom dan maar op met die rode duivels hahah.

Nu voorlopig even pauze tot na de k.o want we mogen nu niet zwanger worden :-(

Zitten er nog dames op het wachtbankje?

Fijne zondag!

Niet op het wachtbankje maar ben wel net zo vroeg wakker als jij-:)

Misschien door het doen van die test heb je je er onbewust nog meer bij neergelegd dat je echt niet zwanger bent en hebben de duivels toen hun aantocht gemaakt. Onbewust is er niets meer wat je tegen hield om de duivels te laten komen.
Inderdaad, je zou liever niet ongi worden, niemand op dit forum hier-:) maar laat ze dan maar snel komen en niet op zich laten wachten net als bij mij.
Pfff, ik zit vandaag op dag 46...... Morgen weet ik hopelijk meer bij de gyn.

Fijne dag meid
ga je nog iets leuks doen?
Wij even naar het leukste pretpark in Brabant en een verjaardag, ook wel gezellig!

Hoi Mascha,

Haha idd net zo vroeg wakker als ik...... Kon niet meer slapen vd buikpijn. Wordt nooit zo vroeg al ongi meestal pas in de loop vd dag ;-) wat zit je toch raar in elkaar......

Balen zeg dat je nog steeds aan het wachten bent...... Ik heb ook van die lange cyclussen gehad echt zwaar irritant. Hopelijk wordt je morgen iets wijzer bij de gyn.

Ga vandaag lekker rustig dagje thuis hebben. Beetje werken (eigen zaak) en wat rommelen. Jij een fijne dag in de Efteling?

Groetjes

Hai beauty,

Wat balen dat die duivels toch zijn gekomen! Had zo anders voor je gehoopt! Wel fijn dat je die pillen niet hoeft te nemen, want daar zag je behoorlijk tegen op he? Jammer, dat jullie eigenlijk noodgedwongen nu een soort pauze moeten inlassen maar het is voor een goed doel...... Ik wens je een fijne zondag!

Sterkte meid. Liefs Lynn.

Op naar de ko!

Hier op het wachtbankje voor iui3. Waarschijnlijk woensdag.

Succes meid!

X

Je wordt liever niet ongesteld, maar beter zo dan met die rotpillen. Nu dinsdag bloedprikken en snel op naar de ko. Dan kun je daarna een stuk gerichter aan de klus en scheelt een klein beetje onzekerheid. (wachten blijft lang duren, maar als je weet dat het echt maar 16 dagen wachten zijn hooguit, scheelt dat weer wel) Neem lekker een reep chocola en een warme kruik!

Idd Lynn zat niet zo op die pillen te wachten omdat ik al een ruime week voelde dat mijn ongi eraan kwam ;-)

hey.....
Abbonnement houders mochten vandaag niet binnen....stonden we daar, twee teleurgestelde kids....maar achteraf blij, het was wel errug koud-:)

Nou meid, spannende tijden voor ons!
houdt je ons op de hoogte?

Lieve groetjes!

Terug
Bovenaan