Opgenomen en wordt morgen ingeleid

Hoi dames,

Even een berichtje vanuit het ziekenhuis.
Ging vanmiddag voor controle, bleek mijn bloeddruk veel te hoog. Urine getest en daar zaten eiwitten in. Zwangerschapsvergiftiging.. Gelukkig nog in begin stadium maar wordt morgenvroeg ingeleid...
Echt heel spannend! Verder gaat het met de baby goed dus dat is wel fijn.
Kan niet geloven dat ik morgen ons mannetje misschien al in mijn armen heb...

Jullie horen het wel als hij er is!

Groetjes Kim

Dag Kim
Jeetje dat is schrikken zeg!! Verder ook nog klachten of valt het mee. Gelukkig dat met de kleine alles goed is. Veel succes morgen en we zijn erg benieuwd.

Groet Mamava

Heey Kim,

Wat ontzettend spannend zeg! Fijn dat je het hier even laat weten, kunnen wij allemaal meeleven met je.
Kan me voorstellen dat je wel geschrokken bent, maar gelukkig zijn ze er op tijd bij en is alles goed met jullie kleine mannetje!
Succes morgen!

Liefs Brigitte

O Kim wat spannend!
Hoop niet dat jullie al te erg geschrokken zijn!
Gelukkig is alles goed met jullie ventje.
Ik hoop dat je vannacht nog wat kan slapen.
Ik hou je berichtjes in de gaten.

Succes liefs Danielle

Bedankt voor jullie reacties!

Was inderdaad wel even schrikken, maar omdat mijn bloed nog wel goed was nog niks ernstigs.. En de baby is goed actief dus heel goed teken.
Heb voor geen meter geslapen vannacht maar dat was ook wel te verwachten.
Net gel gekregen dus hoop dat dat wat gaat doen, maar blijkbaar kan het ook nog wel even gaan duren.. Ben erg benieuwd!
Wel fijn tegenwoordig dat internet op je telefoon, geeft toch wat afleiding :)
Nou dames, hoop dat ik jullie snel goed nieuws kan geven!
Jullie ook succes met de laatste loodjes!

Groetjes Kim

Ideaal ja, dat internet op je mobiel!! Ik was natuurlijk al benieuwd hoe het met je gaat!
Spannend, gel!!
Ik heb dat met beide kids ook gehad en dat zorgde wel voor wat voorwerk....maar de dag erna ben ik pas bevallen met het infuus....Vond het prima!
Maar mijn vriendin kreeg meteen weeën door de gel en dat zette door tot de bevalling diezelfde dag...
Dus alles kan...maar lang gaat het niet meer duren.
Hopelijk kun je overdag nog wat slapen vandaag....probeer je rust te pakken, ondanks de zenuwen natuurlijk!!
Succes en zal geregeld hier kijken natuurlijk!

Liefs Brigitte

Terug
Bovenaan