opgenomen geweest

Eindelijk een berichtje van mij.

Ik moest vorige week vrijdag voor controle naar het ziekenhuis...mn bloeddruk was al een tijdje dramatisch hoog en vorige week vrijdag was ie zelf zo hoog dat ik gelijk opgenomen moest worden
Hij was 170 om 115..
Dus had al medicatie heb ik al vanaf het begin van mn zwangerschap en nu werd die gelijk omhoog geschroeft en nou ja bedrust gekregen en ja hoor mocht zondag middiag toen weer naar huis....hij was onder controle,moest wel afgelopen week heel rustig aan doen zoveel mogelijk met mn benen omhoog oppas regelen voor mn kids nou toen moest ik afgelopen vrijdag weer voor controle en was nog steeds wel vrij laag dus mocht nu gewoon naar huis krijg dan aankomende donderdag weer een groeiecho(de zoveelste al) en die week er op weer terug bij de gynaecoloog.... mag nu wel weer wat dingen doen maar moet er dus op letten dat ik niet te veel doe...en helaas merk ik dat ik echt te veel doe elke keer als ik te veel heb gedaan hou ik heel veel vocht vast en jah heb zo ontzettend veel pijn aan mn bekken...echt vreselijk kan wel huilen af en toe...

Maar ja we gaan nog een paar weken door.....en ik hoop zonder te veel ziekenhuis opnames....want daar ben ik vreselijk bang voor....
(mn vorige 2 zwangerschappen heb ik ook in het ziekenhuis gelegen en nu de 3e keer zal dat weer gebeuren maaar mn 2e zwangerschap was zo erg met mn bloeddruk dat ik opgenomen werd op IC en dat wil ik nu echt voorkomen...dat was echt een traumatische ervaring voor mij........ dus ben heel bang dat het weer gaat gebeuren maak me er veel zorgen over..huil heel veel baal zo dat ik neit normaal zwanger kan zijn en zo.. dus voel me vaak vreselijk........en dan moet ik ook nog uitkijken dat ik het niet te veel afreageer op mn andere 2 kindjes.......

Sorry voor mn geklaag...........

Ga zo jullie berichtjes effe lezen en beantwoorden...
 
ik begrijp hoe je je voelt ik zit er nu ook mee bloeddruk 150/100 dus ook een beetje paniek gelukkig geen kindjes om mij heen dit is de eerste voor mij
maar ja blijf rustig je weet waar voor je het doet heel veel s6
groetjes nathalie
 
Jeetje, als ik dit zo lees, mag ik absoluut niet klagen over af en toe een pijntje!
Rustig aan doen en goed om jezelf denken! Hou vol!
 
Terug
Bovenaan