Hoi Meiden,
Lig sinds vrijdag in het ziekenhuis... Donderdag nog te horen gekregen dat ik moest stoppen met werken en 's nachts ging het mis, Achter elkaar harde buiken/weeen... Werd gelijk aan de weeenremming gelegd en heb prikken gekregen om de longen te laten rijpen van Keesje.... Ondanks de remming bleef ik wel harde buiken houden en zondag moest de remming gestopt worden. Gelijk daarna had ik weer harde buiken achter elkaar... Ze hebben toen besloten dat ik overgeplaatst moest worden naar het Leids Universiteir Medisch Centrum..... Dus met de ambu daar heen en daar nog een tijd op de verlos gelegen. toen mocht ik om 24 toch naar de afdeling toe. Heb pillen gehad om de weeen te remmen en het is nu afwachten. Heb zo nu en dan nog een harde buik maar gelukkig niet meer zo erg als eerst. Heb gelukkig ook geen ontsluiting en daar zijn ze hier ontzettend blij mee!
Zijn al wel op de neonatologie geweest om te kijken hoe het eruit ziet. voor het geval dat... Kees wordt nu op 1100 gram geschat en ik ben nu 28+4 dgn, heb nog een lange zit te gaan!
Gr Ester