Opgenomen in het LUMC

Hoi Meiden,

Lig sinds vrijdag in het ziekenhuis... Donderdag nog te horen gekregen dat ik moest stoppen met werken en 's nachts ging het mis, Achter elkaar harde buiken/weeen... Werd gelijk aan de weeenremming gelegd en heb prikken gekregen om de longen te laten rijpen van Keesje.... Ondanks de remming bleef ik wel harde buiken houden en zondag moest de remming gestopt worden. Gelijk daarna had ik weer harde buiken achter elkaar... Ze hebben toen besloten dat ik overgeplaatst moest worden naar het Leids Universiteir Medisch Centrum..... Dus met de ambu daar heen en daar nog een tijd op de verlos gelegen. toen mocht ik om 24 toch naar de afdeling toe. Heb pillen gehad om de weeen te remmen en het is nu afwachten. Heb zo nu en dan nog een harde buik maar gelukkig niet meer zo erg als eerst. Heb gelukkig ook geen ontsluiting en daar zijn ze hier ontzettend blij mee!
Zijn al wel op de neonatologie geweest om te kijken hoe het eruit ziet. voor het geval dat... Kees wordt nu op 1100 gram geschat en ik ben nu 28+4 dgn, heb nog een lange zit te gaan!

Gr Ester

hoi ester

als je dit nog kan lezen. ik wil je heel veel sterkte wensen en dat je kleine nog in je buik mag blijven zitten. ik weet verder niks meer te zeggen. want het is best erg.

groetjes danielle

Jeetje, niet echt hoe je je de laatste 3 maanden voorstelt. Echt schrikken voor jullie!! Gelukkig heb je geen ontsluiting en lijken de pillen de harde buiken/ weeën t remmen.

Veel sterkte en hopelijk nog een "lange lig" te gaan. Dat is wel balen voor jou, maar komt ten goede aan Keesje he!!
Mira

Hoi Ester,

Wat ontzettend spannend!
Het lijkt me helemaal geen pretje, al die onzekerheid, maar gelukkig ziet het er vooralsnog naar omstandigheden goed uit.
Pas heel goed op jezelf en op de kleine, het is een moeilijke tijd, maar je weet waar je het voor doet!

Heb je wel wat om handen, houd je van lezen, of heb je gezellige kamergenoten?
Mocht je je heel erg vervelen, of behoefte hebben om te kletsen, laat het dan even weten, ik woon in de buurt en dan kom ik je even opvrolijken!

Erica

Ik had je verhaal ook op hyves gelezen!! pfff erg heftig zeg!!
Ik hoop dat de kleine voorlopig nog even lekker bij jou blijft zitten om nog even goed te groeien!!
Het zal wel een lange tijd worden de komende weken..........
Heel veel sterkte!!!!!

Hoi Ester,

Meid, heel veel sterkte hoor!!!!
Ik sta ook al onder extra controle sinds 24 wkn (ben morgen 29 wkn) ivm regelmatige harde buiken, ook al voor opgenomen geweest, ik weet dus precies wat je nu doormaakt!

Succes en zeg maar tegen je mannetje dat hij nog even moet blijven zitten hoor!!!!

Groetjes, Marieke mv Lyanne en morgen 29 wkn zwanger

Hoi Ester,

Sterkte me de tijd in het zhuis.... zelf gelukkig niet aan den lijven hoeven ondervinden, maar wel vriendinnen die langdurig het zhuis in moesten en dat is best pittig.
Hopelijk kan je nog genoeg afleiding vinden in een laptop, muziek, tv, boeken en natuurlijk visite dat jij en je krummel het nog een paar weken volhouden. Hoe meer hoe beter natuurlijk!!!!

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan