Opgenomen in ziekenhuis

Tamaraluijten

New member
Sinds gister middag opgenomen in het ziekenhuis.
Zondag begon het al had echt zo'n pijn op de plek van mn nieren aan de linkerkant was echt heeeel erg. Kon alleen maar gillen. Na een ctg nog wat controles gehad en een echo en met de baby was alles goed godzijdank!!
Na urine op de kweek gezet te hebben mocht ik naar huis en het was ook wat afgezakt inmiddels maar moest wel de volgende dag naar de huisarts gaan. Daar ben ik gister geweest en die kon niks doen alleen die kweek urine afwachten waar de uitslag woensdag pas van komt.
Toen ik bij de dokter weg ging begon het weer pijn te doen. Eenmaal thuis dacht ik serieus dat ik dood ging van de pijn moest daar door ook overgeven.
Huisarts gebeld alweer en die zou terug bellen na een uur nog niks gehoord terwijl ik lag te creperen van de pijn. Dus weer gebeld, zeiden ze ja mevrouw straks gaat de huis arts overleggen. Dus moest weer wachten.
Uiteindelijk ben ik terug gebeld. En enige wat ze zeiden ja je zal een paar dagen afmoeten wachten want je mag niks hebben tegen de pijn.

Gelukkig heb ik een hele lieve vriend. En die kwam van zn werk naar huis en heeft me naar het ziekenhuis gebracht. Werd meteen opgenomen en kreeg eindelijk pijnstilling!
Heb heeeeel veel overgegeven van de pijn en heel mn lichaam was nat van de zweet.
Ctg gemaakt met baby gelukkig alles goed.
En ik kreeg nog meer medicatie. Zoals hun zeggen genoeg om een paard plat te krijgen, en nog had ik pijn. Echo gemaakt van mn nieren en ze dachten een niersteen te zien. Maar straks ergens in de ochtend gaan ze een nieuwe echo doen om het zeker te weten wat het is. Ik heb er niet veel van mee gekregen de echo, ik was helemaal duf van de medicijnen.
Gister kwam de gynaecoloog even langs en die heeft alles even uitgelegd.
Nu is het afwachten maar mocht de komende dagen nog niet naar huis.
Ze zei wel tegen ons dat de pijn die ik nu had, erger was dan baringspijn. Dus over 8 weken kan ik die bevalling makkelijk aan! Hahaha

Mijn vriend moet verweg op cursus deze week wat heel belangrijk is voor zn werk. Vrijdag is hij pas weer terug.
Gelukkig zijn mijn ouders snel te bereiken dus die zullen me bijstaan deze week.

Een heeeeeel lang verhaal maar moest het even kwijt. Hoop dat ik snel weet wat er aan de hand is en van de pijn af ben. Die huisarts luister ik iedergeval niet meer naar.

Nou meiden ga kijken of ik weer verder kan slapen maar zal vast niet.

Liefs
 
jeetje meid , dat is even schrikken gelukkig is alles oke met de kleine . Ik dacht aan je blindedarm ?

Hopelijk is het makkelijk op te lossen en ben je gauw weer thuis !
 
ajaj wat een verhaal! jammer dat het zo lang moest duren! hopelijk ben je er nu snel vanaf! gelukkig ben je in goede handen dan nu! fijn dat je ouders makkelijk te bereiken zijn! dat geeft iig een goed gevoel! sterkte verder!!
 
Zo dat was even schrikken. Ik hoop voor je dat ze snel weten waar het vandaan komt en dat ze er wat aan kunnen doen. Sterkte!
 
Ach meis, wat super naar nou...
Maar gelukkig alles goed met jullie kleintje!!
Ik hoop dat je intussen van de pijn af bent en snel weer opknapt! Nog 2 nachtjes en dan is je vriend ook weer terug, kan 'ie weer heerlijk bij je zijn...
 
Bedankt allemaal. Overdag haat het wel maar eind van de dag komt de pijn steeds terug. Hopelij blijft het vandaag weg dan gaan ze de dosering halveren. En kan ik snel naar huis maar als ik pijn krijg dan gaan ze het niet halveren en lig ik hier nog wel even.

En na de bevalling moeten ze hem dan wel operatief verwijderen. Maar als het niet gaat om dosering te halveren gaan ze het waarschijnlijk tojdens zwangerschap doen. Maar heb al duidelijk gezegd dat dat niet gaat gebeuren. Want et kan vroeg tijdige weeen geven en het is niet goed voor de baby.
Van mijn part houden ze me hier nog acht weken. Maar ga geen risico lopen met de kleine.
 
Ik hoop voor je dat de pijn minder word..want een operatie tijdens je zwangerschap daar zit je idd niet op te wachten. Sterkte!
 
Terug
Bovenaan