Opgenomen met hellp

<p>Hey iedereen. Ik zoek eigenlijk dames die iets soort gelijks hebben meegemaakt, omdat het me toch niet lekker zit. </p><p>Ik ben nu 34+6 weken zwanger van een tweeling. Helaas ben ik gisteren opgenomen in het ziekenhuis met hellp. Dit was onwijs schrikken en ben sindsdien ook de hele tijd zenuwachtig, omdat ik dus niet weet wanneer ze besluiten om een keizersnede te doen.</p><p>Op dit moment proberen ze het zo lang mogelijk te rekken en ze zijn begonnen met longrijpers. Nu voel ik me onwijs slecht en dat terwijl ik normaal echt een bikkel ben. Ik heb continu zware hoofdpijn en voel mij duizelig en zie sterretjes. Ik heb een beetje het gevoel alsof ik bijna dood moet gaan voordat ze de kindjes laten komen.. ondanks dat ik aan de andere kant ook liever heb dat ze nog wat langer in de buik blijven om te groeien, voel ik mij zó slecht dat elk uur haast te lang is.</p><p>Is er nog iemand die zoiets heeft meegemaakt en hoe voelde jij je? Ik heb helaas niemand om hierover te praten en hoop zo toch nog wat ervaringen van mede mama's te lezen.</p>
 
Ik heb het ook gehad, ik ben opgenomen bij 27 weken. Uiteindelijk ben ik bij 34 weken ingeleid omdat het echt niet meer ging. Aan het begin wilde ze de kleine zo snel mogelijk halen terwijl ok me nog wel ‘goed’ voelde dus dit hebben we tegen kunnen houden. Uiteindelijk vanaf 30 weken heb ik me 4 weken zo slecht gevoeld en uiteindelijk zowat moeten smeken dat ze de kleine zouden halen ik was echt helemaal op. Het moeilijke is niemand echt begrijpt wat je voelt, ik hoop dat je veel steun hebt aan je partner. 
 
Sterkte de komende tijd!
 
Terug
Bovenaan