Opgenomen zkh vanwege bloeddruk

<p>Hi,</p><p>Afgelopen do was mijn bloeddruk 160/76 wat mijn vk te hoog vond. Ze is toen gister nogmaals teruggekomen om te meten en bleek 168/89 te zijn. Doorgestuurd naar het zkh waar het opliep naar 190/90. Heb hier vannacht moeten blijven, medicatie gehad maar na de laatste meting om 12 uur wist de arts het ook even niet gezien het niet zakte.</p><p>Ik heb een bloedtest gehad en urinetest, maar daar niks over gehoord dus neem aan dat dat allemaal goed is? Heeft iemand hier ervaring mee en wanneer mochten jullie naar huis? Ben vandaag precies 33 weken</p><p> </p>

Ik neem aan dat je ook een uitgebreide echo hebt gehad? Ook niks bijzonders uit gekomen? 
Hopelijk vinden ze de oorzaak en hoef je niet lang in onzekerheid te zitten..

Ik ben ook door gestuurd naar de gynaecoloog met een te hoge bloeddruk. 145/95 bij 30 wkn en met name de onderdruk zakt niet. Toen meteen ctg, lab, urine en echo gehad en deze week weer. Nog geen tekenen van vergiftiging en nog geen medicatie. Wel strenge controle nu en volledig in de ziektewet om rust te houden.
Jou bloeddruk is nog een stukje hoger. Die uitslagen zijn met een paar uur bekend dus zou er zeker eens naar vragen. Als je echt een (beginnende) vergiftiging hebt ben je niet zomaar thuis, zou daar wel rekening mee houden. 

Ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest ivm dat mijn bloeddruk 140/90 was. Normaal 120/80
  Bij mij kan het nog geen zwangerschapsvergiftiging zijn, maar misschien is dit bij jou wel aan de orde?

Terug
Bovenaan