opgenomen

hallo.ik zelf ben nu 27 weken zwanger en alles gaat tot dusver goed...maar maak me erge zorgen om een vriendin die gisteren is opgenomen,ze is 37 weken zwanger en heeft een veel te hoge bloeddruk ineens ook klopt het hartje van de baby veel te snel(210 keer per minuut)ze zijn nu allerlei onderzoeken aan het doen,maar herkent iemand dit???
 
hoi
ik snap niet dat ze het kindje dan niet gewoon halen!! je vroeg of iemand dit herkend he? nou ik zelf ben ook 3wk te vroeg geboren, en heb geen eens in de coveuse gelegen, mocht de dag erna mee naar huis.
dit lijkt mij niet goed voor moeder en kind!
en 37 wk kan echt geen kwaad hoor! het is een mooie periode een kindje te krijgen...meestal wordt dat nog niet eens tot te vroeg geboren gerekend.
wens jullie veel succes.
gr. van sandy
 
Hai,

Ik herken het verhaal wel want een vriendin van mij heeft dit zowat haar hele zwangerschap gehad. Ze heeft in totaal ruim een maand in het ziekenhuis gelegen (verdeeld over 3 keer). Ze hebben haar telkens getest op zwangerschapsvergifteging. Zolang ze dat niet had gingen ze het ook niet halen. Precies op de uitgerekende datum is ze bevallen met een beetje hulp. Liefs
 
Ik heb dit zelf meegemaakt. In de 29 ste week van de zwangerschap begon het en in week 34 is de baby met de keizersnede gehaald. Ik heb ook verdeeld over 3 keer een maand in het ziekenhuis gelegen. Heel vervelend maar het gebeurt bij sommige vrouwen.

Mijn ervaring is dat ze de baby gewoon zolang mogelijk in de buik van de moeder willen laten zitten als er geen acuut gevaar voor de baby (en moeder) is. Pas toen mijn dochter middels weeën aangaf nu echt geboren te moeten worden in week 34, is ze gehaald. In het ziekenhuis weten ze echt wat ze doen. Maak je maar geen zorgen.
Wens je vriendin sterkte!

Annemieke
 
Terug
Bovenaan