opgenomen

Gisterochtend moest ik voor de wekelijkse controle naar de gyn en omdat mijn bloeddruk nu echt te hoog was, moest ik gelijk naar het westeinde ziekenhuis. Hier gelijk een uur aan de ctg en helaas werd mijn bd steeds hoger. Dus ze hebben het volgende voor mij (ons) in petto.

Vanaf gisteren aan een infuus met bd-verlagers, gelukkig is deze vannacht rond 2 uur aangeslagen. Vanochtend gaan ze beginnen met de bevalling. Eerst komt er ook een ballonkatheter, als er ontsluiting is, dan breken ze mijn vliezen, hopelijk neemt mijn lichaam het dan vanzelf over, maar die kans acht ik niet groot, dan word ik ingeleid en dan komen ze met weeenopwekkers, dus heb nog wel wat voor de boeg.

Omdat ik gisteren 38 was, willen ze niet afwachten tot alles vanzelf komt. Maar die nachten in het ziekenhuis zijn echt een hel, zit aan het infuus en de hele nacht aan de ctg, dus lekker uitrusten is er zeker niet bij.

Nou, ik hou jullie op de hoogte verveel me namelijk kapot.
X

Succes :) en laat je niet gek maken je kunt het!! Denk maar vast aan het moment dat je dadelijk je kleintje in je armen hebt :)

xxx

Hey Meissie

Succes met je bevalling. Waarschijnlijk beval je dit weekend wel want ze zouden je echt niet helemaal uitputten. Heb ook een ballon gehad en daarna hebben ze me vliezen gebroken. Daarna had ik binnen twee uurtjes mijn kleine man in de armen hopelijk gaat het bij jouw ook zo snel. Zou voor je duimen!!!

Liefs

Het is natuurlijk niet de manier waarop je wilt bevallen, maar voor je het weet heb je je kleintje in je armen! Je kan het! Geef ze van Jetje ;)

Ik ben ook stiekem best ietsepietsie jaloers want ik ben er namelijk KLAAR mee.

Terug
Bovenaan