opgenomen

Hoi meiden,

Ben meteen opgenomen in het ziekenhuis toen ze constateerden dat mn bloeddruk 145 over 100 was. Hele zwangerschap is die rond de 110 over 70 geweest, dus was wel shocking. Ze denken hier aan zwangerschapsvergiftiging.. In combinatie met alle klachten die ik nu heb. Voel me zwaar klote, verveel me kapot en dat bed ligt ruk. M'n rug doet nu nog meer pijn dan eerst maarja.. Ze willen me 48 uur hier houden, dan ben ik 37 weken precies en kunnen ze meer, zeggen ze. We moeten de uitslagen van t lab afwachten. Als het zwangerschapsvergiftiging is dan moet het kind direct komen en zullen ze me inleiden.. Maar alleen dan blijkbaar... Wat dan met het feit dat ik helemaal kapot ben?? Pfff..... Heb hier geen zin in..

Jeetje spanned zeg.. Goed dat je bent opgenomen en dat je even goed in de gaten wordt gehouden. Ik kan me voorstellen dat je zelf niet zit te wachten op zo;n ziekenhuisopname, maar dit is wel het beste voor jou en je kleintje.
Hopelijk komen de uitslagen van het lab snel en blijkt daaruit dat er geen zwangerschapsvergiftiging is. Anders is het inderdaad het beste dat je kleintje zsm gehaald wordt.
Geef je er aan over, bedenk dat dit het beste is. Sterkte ermee in ieder geval, ik hoop het beste!

Heel veel succes en sterkte! Hoop voor je dat het geen zwangerschapsvergiftiging is en dat je hopelijk toch nog wat beter gaat voelen (in hoeverre mogelijk natuurlijk)
Liefs nelie

Jee ziekenhuisopname is niet leuk maar ze houden je ook niet zomaar natuurlijk! Hopelijk valt het allemaal mee en kan je straks toch nog wat meer rust krijgen want je gaat er helemaal aan onder door als je zo door moet gaan.

Succes liefs RH

Misschien kun je je eigen kussen regelen. Weet niet hoe die bij jou is, maar dat was bij mij echt verschrikkelijk en daarna een hele verbetering!

Succes want zo wachten lijkt me geen pretje.

Terug
Bovenaan