opgenomen..

Na een poosje stilte (wel steeds meegelezen alleen zelf niet veel getypt) een berichtje vanuit het ziekenhuis. Afgelopen maandag ben ik doorgestuurd naar de gynaecoloog ivm wat hoge bloeddruk. Aanvankelijk leek alles mee te vallen en had ik geen eiwitten in mijn urine. Dinsdag opnieuw controle en vandaag weer. Vandaag was mijn bloeddruk toch ineens weer te hoog en had ik wel eiwitten in de urine. Helaas dus toch zwangerschapsvergiftiging. Het goede nieuws is dat ik 38 + 4 ben en dat de kleine dus geboren mag worden. Ze gaan me dus ook niet langer laten lopen en morgen wordt ik ingeleid.. heel gek om te weten dat de kleine nu dus écht bijna komt. Maar wel fijn dat ze het niet langer gaan aankijken. Nu dus mijn tijd hier uitzitten en afwachten tot de uk er is..

Wat spannend! Vervelend dat je zwangerschap zo moet eindigen maar je hebt morgen wel lekker je kindje in je armen :) Daar ben ik dan wel weer jaloers op. Voel je je wel goed verder? Heel veel succes voor morgen en hoop dat je een voorspoedige bevallig mag hebben!

Oh jeetje, wat balen voor je!!
Is t je eerste? Bij een eerste heb je toch de meeste kans op zwangerschapsvergifting? Dacht ik hoor.

En heel raar dat je morgen je kleine hebt. Dat je t nu al weet zeg maar.

Hoop voor je dat je een voorspoedige bevalling hebt en we wachten het positieve bericht af!!

Zet em op.

Het is inderdaad de eerste.. geloof idd ook dat de kans dan wat groter is ja. Waarschijnlijk wordt het wel zaterdag voor de kleine geboren wordt. Morgen gaan ze kijken hoe het ervoor staat, als er nog helemaal geen ontsluiting ofzo is gaan ze eerst met gel aan de gang.. en moest er op rekenen dat ze dan zaterdag de vliezen kunnen breken en eventueel medicatie starten om de weeën op te wekken. Dus ga er maar vanuit dat we zaterdag ons kleintje gaan ontmoeten, heb er wel zin in al is het wel spannend allemaal.. jullie horen het wel!

Wat vervelend dat je opgenomen bent. Wel goed dat ze je in de gaten houden en dat het kindje al geboren mag worden. Heel veel succes en moet je goed doen dat de kleine er bijna is.

Terug
Bovenaan