opgerekt worden

misschien ligt het aan mij hoor.. maar is die kleine bij jullie ook zo aan het rekken en strekken??? baby lijkt bij mij echt bewegelijker te worden, maar wel gecontroleerder.. Geen drukte maker, maar wel continue in beweging.. en ik voel eigenlijk alleen maar dat ik uitgerekt wordt door bot en polsjes... iemand???

Hahahaha ik voel en zie regelmatig de verbouwingen in mijn buik. Ben ruim een maand verder dan jij, maar het wordt steeds duidelijker. (en soms pijnlijk) Heb wel eens het idee dat hij alle ledematen even uit wil rekken en daar is toch echt niet zo veel plaats meer voor.

Ik had het er net nog met mijn vriend over, de baby lijkt steeds beweeglijker te worden. En het begint ook echt al een beetje onprettig te voelen.
Dit had ik bij de andere twee zwangerschappen pas veel later.
Ik moet nog 12 weken dus ben wel benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld.
Oja veters strikken en sokken aantrekken.begint ook al een ding te worden ;-)

Ook hier zie ik regelmatig (zeg maar haast continue) de verbouwingen in mijn buik en ik vindt het heerlijk! Het doet gelukkig ook geen zeer. Ik heb alleen geen flauw idee wat er beweegt, want ik weet niet hoe Smurfje ligt. Zodra mijn man trouwens zijn hand op mijn buik legt stopt Smurfje met bewegen....Wij gaan er maar vanuit dat Smurfje rustig wordt van de warme handen van mijn mannetje..

Hier ook een steeds meer beweeglijk kind, hele aardverschuivingen zie ik nog, terwijl de kleine man al bijna helemaal ingedaald is (ben nu 33+2) en zijn vaste plek al met 27 weken gevonden had...

Maar vooral ellebogen, knieen en gerek en gestrek ondanks het ruimtegebrek...Wel nog steeds heel vreemd aan de linkerzijde van mijn lichaam is ruimte zat, maar meneer geeft voorkeur aan de rechterkant en lijkt ook steeds verder naar rechts te gaan. Zelfs mijn navel verschuift ervan opzij... De ene keer is is absoluut niet pijnlijk maar af en toe ligt hij echt met zijn kont tegen mijn ribben aan te duwen en dat is niet het meest prettige gevoel. Toch geniet ik er ook enorm van!

Terug
Bovenaan