Opgeruimd staat netjes...

A

Anoniem

Guest
Eindelijk...onze kikker hangt...en hij is LEUK!!!

In de badkamer hangt dus deze kikker (frog pod) en daar kan je alle badeendjes (we hebben er inmiddels heel wat) en andere speeltjes in opruimen. Op z'n rug hangt dus dat bakje die je zo onder de kraan kan afspoelen zodat het sop eraf kan. Super handig vinden wij!  Enne....met zuignappen dus geen geklojo met plakkers!!

Jaaaa hij is super leuk he!!!! Wij hebben hem ook al bijna een jaar hangen en telkens denk ik weer oh wat is ie leuk. Onze kleuren in de badkamer zijn groen, wit en grijs, dus hij past er precies bij!!!

gr. Ilone

Ik vind het erg leuk en heel makkelijk, vind het alleen zo jammer dat hij alleen in het groen is, ik heb alles aquablauw in de badkamer en die kleur past dus niet....

Groetjes!!

yes dames,

Hij is leuk mag ik misschien weten waar jullie deze kopen??

gr bianca

Hoi Bianca,

Wij hebben hem gekocht bij ons in het dorp (Soest) bij Kids Dreamworld. Maar misschien moet je ff googlen voor bij jou in de buurt!! Hij is leuk he!!

gr. Ilone

Hoi Bianca,

Ik heb hm via geboortewinkel.nl gekocht en daar issie maar 25 euro. Bij de andere winkels duurder...weet zo snel niet hoeveel.

Enne...m'n badkamer is wit, antraciet en rood. Maar ik vind de kikker zo leuk en handig dat het me niet uit maakt dat ie er niet bij past...
Of misschien moet ik het rode er maar uithalen en alles groen doen..haha...mag ik weer shoppen!!

Succes!
Sannemams

haha.. ik heb nog wel wat groene tegeltjes voor je hoor!!! hihi...

Terug
Bovenaan