Hier kan worden ingeschreven van de leeftijd van 3 jr. Ik ben dan ook van plan om dat gelijk te doen. Er zit 1 school (katholiek) heel dichtbij, dus de keuze is voor ons erg makkelijk. Ik zou het nl leuk vinden om over ongeveer 2 jr nog een keer 2 kids te krijgen, en dan is het wel zo makkelijk als ik die in bed kan laten liggen terwijl ik de andere 2 uit school haal. De school is hier echt zo dichtbij, dat de babyfoon het haast nog redt.
Bovendien is de school een katholieke school en ben ik gelovig (katholiek). Niet dat ik iedere week naar de kerk ga, maar ik probeer mijn kinderen er nu al iets van mee te geven: Af en toe bidden voor het eten, gebedje zingen voor het slapen gaan, peuterbijbel uit de bieb (eigenlijk nog te moeilijk, heb nog geen goeie gevonden) en een enkele keer een stukje van een kerkdienst voor de oudste (bijna 3 jr). Die vindt het prachtig in de kerk, maar kan alleen niet stilzitten. Vandaar dat ik dan ook vaak maar een halve dienst ga. Bij de katholieken kan dat erg makkelijk. Je wordt niet gek aangekeken als je halverwege binnenkomt, of weggaat. Ook een kind in de kerk is geen punt, want er is gewoon geen opvang.
Oei, ben geloof ik beetje van het onderwerp afgedwaald. Nou ja, voor ons dicht bij huis dus, die school dan.