opgeven of niet

A

Anoniem

Guest
we zijn al aan het klussen vanaf dec 03.en nog steeds niks.heb pas een hsg onderzoek gehad dat was niet fijn erg veel pijn gehad dus.maar alles was ok met me eierstokken en me baarmoeder dus daar lag het niet aan,ik moet nu 3 okt ongi worden maar liever niet dus,voel me erg lusteloos wil veel slapen,heb gevoelige borsten en rare kriebels in me buik wat door trek naar me liezen,het lijkt wel op geborrel in me buik,dit duurt nu al langer dan een week,en heb niet echt zin om met me man te vrijen.door het idee dat het wel eens niet goed kan wezen als ik eventueel toch zwanger blijk te zijn..dit komt door dat ik een miskraam heb gehad in 2003,wie weet raad.we zitten nu in ronde nummer8 en weet het zo langzamerhand niet meer en denk weleens ik geef het op het lukt toch niet meer.knuffies van pepe uit n-h.

Onthoud goed dat het gemiddeld 8 maanden tot 1 jaar voordat je zwanger bent.

He Pepe,

Rot he, dat onzekere wachten... als je weet dat alles in orde is, moet je je toch wat minder zorgen maken, denk ik dan.
Wij zijn bezig aan ronde 12 en ik zie ze soms ook vliegen hoor... Wachten wachten en dan weer die stomme regels... maar wat kan je eraan doen?
Jij wéét al dat je zwanger kan worden, dat is al heel wat, niet?

Gewoon verder blijven doen, natuurlijk! En misschien is het niet nodig deze maand, en blijk je zwanger te zijn...

Succes alleszins!

Liefs,
Erika

Terug
Bovenaan