Opgezette borsten, ongesteld of zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Hier kom ik eens ff met een vraag!
We zijn nu ongeveer 2 maanden bezig, maar ik heb TOTAAL GEEN regelmatige cyclus. Ik ben nu dus weer ongesteld, voorheen elke week wel een dag, nu om de week..

Maar nu viel mijn vriend en mijzelf gisteravond op dat ik dikkere borsten heb. Kan dat komen voor je ongesteldheid? Heb ik namelijk nog nooit  gehad... Volgens mij!

Omdat ik vorige keer na 3 maanden sexen/relatie zwanger was, wil ik het wel even weten, omdat ik zaterdag naar een feest toe gaat, en niet wil drinken als ik toch zwanger blijk... Maar ja, verlies wel bloed. Beetje dubbel dus!

Wat denken jullie?

Liefs,

Tiny Love

Bij mijn eerste merkte ik voor het eerst iets aan mijn borsten, maar ik had wel vaker vlak voor ongi gespannen, wat pijnlijke borsten. Pas toen het veel erger werd en ongi echt lang wegbleef (was wel regelmatig) ging ik aan zwangerschap denken. Na het geven van BV merkte ik nooit meer iets aan mijn borsten, tot ik zwanger bleek te zijn van 2e...
Het kan dus 2 kanten op. Als je echt 'zekerheid' wilt, misschien een goedkoop testje er tegenaan gooien?
Het is in ieder geval wel een normale menstruatie-klacht... Maar ook een normale zwangerschapsklacht...

Succes!

ik zou zeggen probeer er een testje te doen, dan weet je het zeker
succes meid

groetjes linda

Terug
Bovenaan