opgezette buik na stoppen pil. Negatieve test

<p style="text-align: center;"><span style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Hoi hou ik had een vraag ik ben gestopt met de pil. Maar ik heb ds pil niet afgemaakt. Ik ben in de 2e week van me strio gestop met de pil. Na de pil heb ik een aantal klachten gekregen die heel veel op een zwangerschap lijken. Krampen in me rung en baamoeder. Een opgezette onderbuik. Ik ben nog niet zo lang gestopt met de pil nu bijna 3 weken. Heb een test gedaan maar was negatief. Alleen 2 dageb later verscheen er een klein lichtstreepje. bijsluiter staat er dat het na 10 min niet vertoubaar is. Errder een test gedaan maar ook negatief. Heeft jenand hier ervaring mee.?</span></p>

Het stoppen met de pil kan veel bijwerkingen geven, ineens zijn alle hormonen weg! De test moet je niet aflezen na de tijd die er voor staat. Je lichaam zal nog even moet wennen, ik heb veel last van zweten gehad en deed zelfs middag dutjes omdat ik zo moe was! Iedereen reageert er anders op!

Ik ben ook midden in de pil gestopt ivm doorbraakbloeding. Ben toen 2 dagen later gestopt. Kreeg ook last van gevoelige tepels. Veel rommelende buik en opgezette buik. Maar was allemaal van ontpillen want ik kreeg na 35 dagen na stoppen met pil mijn eerste menstruatie.  
Doe ovulatietesten vanaf dag 10 maar nog geen 1 positieve test gehad. Zit inmiddels al op dag 31... Dus je moet maar niet teveel hopen. En als test negatief was is het dus dat in cyclus in de war is en dat kan bij sommigen wel een jaar duren... hoop het zo niet. Hoop dat ik snel ongesteld wordt want dit wachten is ook niets aan. 

Terug
Bovenaan