Opgezette buik

A

Anoniem

Guest
Voor mij is dit de eerste ronde en mijn nod is op 8 feb. Ik heb de laatste week een heel opgezette buik. Iemand die hier ook last van heeft (gehad)????

hoi hoi,

ik heb tijdens mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil ook een opgezette buik gehad.
ik dacht eerst dat ik mezelf voor de gek hield, maar het viel mijn vriend ook op.
bij mij is het vanzelf weg getrokken.
ben nu bezig aan de tweede ronde, dus ik was niet zwanger.

groetjes kwinty.

Hai,

Ik heb ook zo'n last van een opgezette buik.. Ik ben sinds half december gestopt met de pil en op 1 jan. voor het laatst ongie geworden.. Tot nu toe nog geen , laatst een test gedaan, maar niks... Ik geef het nog een week als ik dan nog niet ongie ben, dan maar weer een test..

Het zou geweldig zijn als die opgezette buik betekent dat je zwanger was, maar het kan ook wishfull thinkin zijn.. Ik heb ook weer de hele tijd zin om die bevallingprogramma's te kijken op tv, dat had ik ook toen ik van m'n eerste zwanger was. Wie weet, over een weekje weet ik meer!!

groetjes Mylene

Hey.

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb elke maand een opgezetten buik als ik ongi. ga worden, maar had dit ook toen ik zwanger bleek te zijn.
Dus het kan 2 kanten op gaan, het enige wat je kan doen is afwachten.
Succes met het zwanger worden, ik hoop voor je dat die opgezette buik een positieve test betekend.

Groeten van Miena.

Hej
ik herken het helemaal!! Ik heb mijn NOD 11 februari... ook de eerste ronde. Bij mij is het vooral opgezet in mijn onderbuik (en vooral rechts).  Heb jij daar ook van die rare steken/raar gevoel in je buik?? Ik denk eigenlijk meer dat het komt door het ''ontpillen''.

Spannend allemaal he?! Maarja...1e ronde zou wel te mooi zijn om waar te zijn....

Groetjes
Marieke

Hallo, bedankt voor alle reacties. Ik heb verder helemaal geen klachten en voel me goed, dus waarschijnlijk ben ik ook niet zwanger, maar het valt echt op! Ik zit hartstikke strak in m'n (werk)kleding ik zag een collega gisteren al kijken. Ik kan me dit niet herinneren van de eerste keer. De vorige keer moest ik eerst 3 maanden ontpillen en daarna was het direct raak dus daar ga ik nu weer vanuit. Natuurlijk blijven we stiekem hopen dat het de eerste keer raak is, maar zo niet wordt ik nog niet direct depri. Jullie ook allemaal veel succes!!!!!

Terug
Bovenaan