opgezette buik

Hoi meiden,

Ik ben Babs en ik heb altijd geschreven op het 'als zwanger worden langer duurt' forum en sinds kort op het moeders juli 2007 forum.
Ik weet pas sinds vorige week donderdag dat ik zwanger ben. Ben nu  5 weken en 3 dagen zwanger. Het is dus nog erg pril. Ik ben zwanger geworden na een IVF poging.
Nu heb ik een vraagje. Ik heb al een paar avonden een opgezette buik. Vooral bij m'n maag en darmen zeg maar.
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee?

Groetjes Babs

hoi Babs,

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wat betreft je vraag...
Ik had ook in de eerste periode erge last van opgezette darmen en maag, nu nog steeds wel maar minder.

Kon toen ook veel minder eten per keer, kleinere beetjes en soms voelde ik me een opgeblazen ballonnetje, had ik na 3 happen al weer genoeg.
Aan het einde van de dag leek ik wel vreseljik zwanger.
Had ook wel last van obstipatie.
Aangezien dat mijn enige kwaal was mocht ik niet klagen, gewoon veel vezels eten, goed drinken etc. om de boel aan de gang te  houden, te stimuleren.
Bij mij is het na de 12 weken stukke beter geworden, hoop dat dat voor jou ook geldt.

Veel plezier in je zwangerschap, laat je kwaal je niet te veel beínvloeden

Simone

hier ook zo'n ballonnetje.
's Avonds helemaal opgezet. En als ik dan ging liggen leek ik weer langzaam leeg te lopen. "sMorgens was ik dan weer leeggelopen, tot een normale buik.

hoi babs

ik hier heb ook precies hetzelfde ...
ik eet over de gehele dag een beetje door want hele maaltijden lukt ook mij niet ,
moet ook veel boeren en windjes laten
kan wat boeren betreft wel mee doen aan een wedstrijd haha

gr anna 8 wk en 3 dg

hoi babs

ik hier heb ook precies hetzelfde ...
ik eet over de gehele dag een beetje door want hele maaltijden lukt ook mij niet ,
moet ook veel boeren en windjes laten
kan wat boeren betreft wel mee doen aan een wedstrijd haha

gr anna 8 wk en 3 dg

Terug
Bovenaan