Opgezette en harde buiken? Moet ik me zorgen maken?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb al enige tijd steeds een opgezette harde buik en gezien onze situatie begin ik me zorgen te maken. Aan de ene kant denk ik ach het hoort erbij want er groeien er wel 2 maar aan de andere kant.............hoort die buik niet soepel te blijven?

Hoe voelt het bij jullie??????

lfs ing

Hoi

ik zou ff bellen als ik jou was. (vooral met je geschiedenis)  Harde buiken kan redelijk normaal zijn maar nog niet zo vroeg! Ik wil je niet bang maken hoor, maar aub bel ff! Ik weet niet hoe dat zit als je geen  vk hebt, maar je hebt vast wel een tel voor noodgevallen toch?

Laat me ff weten wat ze zeggen!

grt suuz 36,3 weken

p.s beter een keer te veel bellen dan te weinig

Hallo Inge

Ik ben bijna net zo ver als jou in de zwangerschap (volg je verhaal ook op het forum). Ik heb er soms even last van maar het is niet pijnlijk bij mij en als ik ga zitten is het weg.
Als ik jou was zou ik ook zeker contact opnemen met de gyn en er niet te lang mee wachten, ook voor je gevoel.
Succes !!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes bg

volgens mij is nu en dan een harde buik normaal, max 10 per dag zei verloskundige. En dan bedoelde ze die harde buiken waar je ff van stil moest staan. Deze duurden bij mij nooit erg lang, hooguit min of 5.
Zoals andere dames al schreven, zou ik even contact opnemen met ZH en bijv controle CTG vragen (dan meten ze hartslag en activiteit van je kindjes en de evt weeënactiviteit)
Niet aarzelen, maar gewoon bellen!! Geen enkel risico lopen!
Succes ermee, mira

Hallo,
harde buiken kunnen tijdens de zwangerschap ook wijzen op een blaasontsteking. Dit gaat dan niet gepaard met pijn bij plassen, maar uit zich alleen door harde buiken.
Breng morgenochtend dus even een plasje naar de huisarts!!

Succes!

Hoi inge,

Ga maar gauw bellen, zeker nu jullie zo in de gaten worden gehouden is dat het beste wat je kunt doen toch!!! Heel veel sterkte!!!

Liefs Sandy

Hoi Inge,
Ik hoop dat je al gebeld hebt en dat ze je gerust hebben kunnen stellen. Vandaag is het dinsdag en volgens mij moet jij nu weer naar Leiden he? Heel veel sterkte vandaag en ik hoop dat je eindelijk een positief verhaal te horen krijgt!
Liefs,
patricia

Terug
Bovenaan