opgezette onderbuik

Hoi allemaal,

Ik heb miskraam gehad. Op zaterdag 29 mei heb ik het vruchtzakje en het vruchtje verloren. Daarna is het vloeien op dinsdag 1 juni gestopt.

Maar nu is mijn vraag, ik heb nog steeds een opgezette buik, net als voor ik de miskraam kreeg. Is dit normaal?

Ik heb geen krampen en niet meer gevloeid na die dinsdag.
Af en toe voel ik wel een steek onder in mijn buik. Is dit normaal na een miskraam? Ik ben niet gecurreteerd.

Het liefste zou ik zo snel mogelijk weer zwanger raken. Wie niet na een miskraam. En daarom zijn we vanaf woensdag 2 juni alweer druk aan het klussen. In principe mocht ik van de gyn. weer aan de slag als alles voorbij was.
Voor iedereen die weer bezig is, ik hoop dat jullie allemaal weer snel zwanger zijn.

Wie kan antwoord geven op mijn vragen?
Alvast bedankt allemaal.

Groetjes Demi

Hoi Demi,

Het is inderdaad normaal dat je na een miskraam nog van alles kunt voelen. Zelf voelde ik me de 2 weken na mijn miskraam meer zwanger dan daarvoor! Ik was moe, gevoelige borsten en last van steken in mijn onderbuik. Helaas is (vooral dit laatste) vooral een teken dat alles weer 'normaal' wordt. Dus dat je baarmoeder weer inkrimpt en je borsten iets minder zwaar worden.

Heel veel sterkte in ieder geval met klussen!!

Groetjes Frederique

Terug
Bovenaan