opgezette voeten!!!!!

A

Anoniem

Guest
eghhhhh, sinds ik gestopt ben met werken 2 weken geleden,
ben ik en veel gegroeit qua buik en ik heb last van opgezette voeten, jasses.

heeft iemadn tips behalve, veel drinken, bewegen, voeten omhoog en met en kussen onder je benen slapen?

x martina

poefff trouwens ik ben 34 weken en bij mijn laatste controla dacht 1 van de kindjes weet je wat ik lig de hele tijd al met mijn koppie omlaag ik wil wel eens wat anders, de boef!!!!

Hoi Martina,

Gelukkig heb ik zelf er geen last van, maar als je probeert zo min mogelijk zout te eten. Dat houdt het vocht vast.

succes!

Groetjes Miranda
36+6

Hoi Martina,

Heb je al overwogen om van die supersexy steunkousen te gaan dragen???
Ik weet niet zeker of de HEMA ze nog heeft, maar daar waren ze altijd wel te krijgen.
Anders zou je eventueel kunnen proberen om via de huisarts kousen te krijgen.
( Ik bedoel niet van die superstugge dik elastische kousen, maar de lekkere dkke "pantykousen")

Groetjes,

Suus

Hoi hoi,

Ik ben bang dat je daar zo aan het einde van een tweelingzwangerschap niet zo heel veel meer aan kunt doen dan je nu al doet. Je lichaam heeft het gewoon zwaar te verduren met 2 kindjes die je meedraagt!
Ik heb er zelf nu niet zoveel last meer van, nu het weer niet zo vochtig en warm meer is. Een paar weken geleden zag je bij mij 's avonds ook helemaal geen enkels meer en dat geeft zo'n lekkere druk in je enkels!

Succes nog even, de kans is voor jou toch iets groter dat het niet meer zo heel lang gaat duren!

Groetjes, Michele (37+3 van de 3e)

Hoi,

Ik heb er ook last van. Zelfs nu het kouder wordt. Nog even volhouden. Na de bevalling van de eerste was het zo weer weg.

Groetjes,
Nelly.

Hoi hoi,

minder zout eten schijnt niet heel effectief te zijn, heb ik gelezen maar je kan het proberen. Je kan ook proberen brandnetel thee te drinken (gewoon bij de supermarkt merk zonnatura, EURO 1,50 voor 20 zakjes) dat schijnt nl ook vocht af te drijven. Het smaakt aleen nergens naar, vind ik maar ik houd buiten de zs om meer van smaakjes thee.

Maar niet geschoten is altijd mis.

Sterkte ermee (en het einde is in zicht!!)

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan