opgezollen!!

hallo allemaal,

nog 1 dagje en dan is het zover
mijn NOD dag
spannend echt wel
nou werd ik net wakker
temp. was 37.0
ik sta op en dacht jee zijn ze nu opgezwollen , en ja hoor mijn borsten zijn wat groter tot mijn verbazing ook mijn tepelhof is wat groter
is mijn lichaam me nu zo voor de gek aan het houden (of zou het misschien toch zo zijn)
heb nog geen last van ongikrampen.
(kan nog komen)
ik wacht in spanning tot morgen af
hou jullie op de hoogte
groetjes debra
 
hoi debra ik heb ook het zelfde gevoel,maar ik moet nog 2 dagen wachten dus wij zitten ook in spanning net als jij,ik heb ook nog geen last van ongi krampen en me borsten voelen ook raar aan en donker,en heb al 5 dagen 37.1 en zakt normaal ook naar 36.9 2dagen van te voren ik hoooooop het zo.we zijn al aan het klussen vanaf okt 2003.dus duimen wij voor jou en jij dan voor ons.groetjes anita amsterdam.
 
hallo

ja bedankt voor julle reacties
nou ik voel me zo raar
maar niet zwanger ofzo
ik hoop maar dat het wegblijft
en anders heel snel komt dan weet ik waar ik aan toe ben
af en toe wel steken in mijn buik
maar normaal als ik ongi. wordt
krijg ik een uur van te voren hevige krampen en dan is het er daarna nergens last meer van
ik merk wel dat mijn buik beetje gezwollen is, maar goed kan allemaal tussen je oren zitten :(
nou we wachten maar met zijn alle af
en ik duim natuurlijk ook voor jou anita
nou laten we voor ons alle het beste wensen
groetjes debra
 
hallo debra

het klinkt in ieder geval goed dus een beetje hoop hebben is nooit weg.
het zou leuk zijn als het lukt.

hai anita wij zijn ook bezig vanaf oktober 2003, dus ook voor jou hoop ik dat het snel raak is.

groetjes tijger
 
Dat wat je zegt over je tepels had ik ook toen ik ontdekte dat ik zwanger was. Had er eerder niet op gelet en wist pas dat ik zwanger was met 6 weken.

Ik hoop voor je dat het raak is. Nou maar hopen dat je vanacht kan slapen!
 
Terug
Bovenaan