Opgezwollen buik

Ik ben nu 10 weken zwanger en ik heb sinds kort een hele dikke buik in de avond...
Dus overdag is ie gewoon normaal en in de avond zwelt ie echt op, vooral als ik veel gegeten hebt. Het is echt een opgeblazen gevoel... en ik weet ook dat je baarmoeder de 13e week pas aan de bovenkant van je schaambeen staat... dus het is niet mijn baby, maar meer opgeblazen darmen denk ik...
wie heeft dit nog meer?
Groetjes
 
Een antwoord heb ik helaas niet voor je, maar ik heb het dus ook! Ben nu 20 weken en 's avonds is mijn buik dikker dan overdag, volgende week toch eens aan Vk vragen.

Groetjes Smargje
 
He anoniem, ik heb het ook. Ik ben nu 15 weken en zie smorgens alleen nog maar een heel klein welvinkje tussen m'n navel en schaambeen in. Klein buikje dus. Savonds na het eten lijk ik wel of ik een meloen heb ingeslikt! Niet te geloven! Als ik hem dan ook nog ontspan zie ik er uit alsof ik 5 maanden ben ofzo!! Ik denk toch dat je maag en ingewanden al wat krap zit ivm vergroting van je baarmoeder ofzo en dat die dan na het eten naar voren schuift. Denk ik. Ik zou het anders ook niet weten!
 
he anoniem.. ik ben nu 11 weken zwanger, en ik heb het dus ook. en ook inderdaad als ik gegeten heb heb ik een bolle buik..dus je bent niet de enige.. succes!
 
Terug
Bovenaan