opkikkertje!

Hoi allemaal,

Ook ik ben op dit forum beland want het bleek dat ik bij 7 a 8 weken een "missed abortion" heb gehad, helaas werd het pas ontdekt bij de echo van 11 weken + 3 dagen en laat het vruchtje ook niet vanzelf los. Dus een beetje pech maar gelukkig zit er ook een positieve kant aan.Ten eerste is wel gebleken dat als je een miskraam krijgt het vruchtje in ieder geval een chromosoom tekort heeft, dus misschien maar beter dat je lichaam er op gereageerd heeft door het niet te accepteren.Ten tweede weet je in ieder geval dat je zwanger kan worden, dat geeft toch ook een goed gevoel. Ik hoop dat iedereen op dit forum heel snel weer zwanger wordt met een positieve afloop, kop op meiden, op naar de volgende ronde!! Groetjes!!

Rot voor je dat ook jou dit moet overkomen. Het is goed dat je het van een positive kant ziet. Maar het blijft heel erg jammer. Want eigenlijk hoop je altijd dat het jezelf niet zal overkomen. Is je vruchtje nou al uit je lichaam of moet je worden gecuriteerd? Zoja, wens ik je sterkte en anders natuurlijk ook.
Eefje

Hoi Eefje,

Morgen word ik gecurreteerd, dus dat is best wel zuur dat het niet vanzelf eruit is gekomen. Maar ik zie het maar zo, dan ben ik weer schoon en kan ik het weer opnieuw proberen. Ik vind het natuurlijk ook heel jammer en toen ik hoorde was ik heel verdrietig maar ben nu blij als het achter de rug is en er weer een nieuwe kans is. Weet niet precies hoe het bij jou is verlopen maar wens jou natuurlijk ook heel veel sterkte want wat ik begrijp is het jou ook overkomen.

Groetjes, pas

Hoi Eefje,ik heb hetzelfde meegemaakt als jij en kwam er ook achter na 11 weken bij het maken van een echo dat het vruchtje in week 7 gestorven was.Ik leef met je mee en ik ben vorige week een curettage gehad.Ik blijf ook positief hoor.Zeker na jouw bericht.Liefs Yvon

Hoi Yvon,

Het was dus Pas en niet Eefje die gecurreteerd moest worden. Gelukkig heeft het bij Eefje vanzelf losgelaten.
Niet dat het daarom minder verdrietig is hoor, want het is voor iedereen een nare en verdrietige ervaring. Maar in ieder geval bedankt voor je medeleven want wij hebben inderdaad hetzelfde meegemaakt. Heel veel sterkte en ik hoop het te lezen zodra het een positieve uitslag is, maar dat geldt voor iedereen op dit forum!

Groetjes, Pas

Terug
Bovenaan