Hallo meiden!Ik ben nu voor de 3e X op rij zwanger. Ik heb in september en oktober een miskraam gehad. Allebei 4 weken. Nu voelt het al zo anders dan die 2 keren. Heb heel goed de innesteling gevoelt nu, voel mij ook super en ben ontzettend positief. Mijn man merkt dat ook. Ik was de afgelopen zwangerschap zo bang dat het weer mis ging. Maar… dat voelde mijn lichaam ook, en dat is niet ok. Nu denk ik veel positiever. <br />Ik heb toen ook gezien dat mijn zwangerschapstesten uiteraard positief waren, maar ze liepen niet echt op. Nu lopen ze giga op en dat is een goed teken denk ik!?!!Dus dat geeft mij veel gerusstelling. <br />Verder doen mijn borsten erg pijn. Maar oh ik vind het heerlijk!!!!! Mag 9 maanden zo blijven hoor. Geen probleem. Hihi. <br />Ik ben nu 4+1. Pril nog. Maar 3 X scheepsrecht denk ik maar???Vanochtend even een urine potje gebracht bij de dokter. Ook zij wilde nog even een extra zwangerschapstest doen. Deze was vergeleken met 16 nov al veel duidelijker weer geworden. Heb wel helaas blaasontsteking. Maar kuur gekregen voor die je uiteraard mag slikken als je zwanger bent en hopelijk is het snel weg. <br />Even een vraagje…. het HCG word nu goed aangemaakt als de testen oplopen toch?Ik wil over 1 week nogmaals 1 laatste test doen om te kijken of hij dan nog dikker is (kan bijna niet meer) en dat terwijl gister mijn NOD was. <br />Zo wilde dit even kwijt!!!!!<br />Xxxxxx groetjes!<br /><br />