Oplopende positieve testen

Hallo meiden!Ik ben nu voor de 3e X op rij zwanger. Ik heb in september en oktober een miskraam gehad. Allebei 4 weken. Nu voelt het al zo anders dan die 2 keren. Heb heel goed de innesteling gevoelt nu, voel mij ook super en ben ontzettend positief. Mijn man merkt dat ook. Ik was de afgelopen zwangerschap zo bang dat het weer mis ging. Maar… dat voelde mijn lichaam ook, en dat is niet ok. Nu denk ik veel positiever. <br />Ik heb toen ook gezien dat mijn zwangerschapstesten uiteraard positief waren, maar ze liepen niet echt op. Nu lopen ze giga op en dat is een goed teken denk ik!?!!Dus dat geeft mij veel gerusstelling. <br />Verder doen mijn borsten erg pijn. Maar oh ik vind het heerlijk!!!!! Mag 9 maanden zo blijven hoor. Geen probleem. Hihi. <br />Ik ben nu 4+1. Pril nog. Maar 3 X scheepsrecht denk ik maar???Vanochtend even een urine potje gebracht bij de dokter. Ook zij wilde nog even een extra zwangerschapstest doen. Deze was vergeleken met 16 nov al veel duidelijker weer geworden. Heb wel helaas blaasontsteking. Maar kuur gekregen voor die je uiteraard mag slikken als je zwanger bent en hopelijk is het snel weg. <br />Even een vraagje…. het HCG word nu goed aangemaakt als de testen oplopen toch?Ik wil over 1 week nogmaals 1 laatste test doen om te kijken of hij dan nog dikker is (kan bijna niet meer) en dat terwijl gister mijn NOD was. <br />Zo wilde dit even kwijt!!!!!<br />Xxxxxx groetjes!<br /><br />

Allereerst gefeliciteerd! Het oplopen van een test zegt helaas niets over of het wel of niet goed zit. Het betekent alleen dat je zwanger bent. Ook symptomen zeggen niets. Het blijft afwachten 

Nee dat klopt inderdaad! Maar had bij de vorige 2 zwangerschappen niet echt oplopende testen. Dus dat zat snel al fout zegmaar.

Bij mij is het vorige maand ook mis gegaan bij 5 weken. Ook bij mij liepen de testen niet op. De test van 1 dag na nod was nu net zo duidelijk als toen ik nu ruim 4 dagen voor nod testte. Ook mijn testen zijn nu heel goed opgelopen.
Ik herken ook wel wat je zegt. Ik voel me nu ook heel anders als toen. Ik had toen ook heel erg het idee dat het mis ging en niet goed zat. Al voor ik bloed verloor. Maar het is en blijft afwachten.. 

Zeker ja! Ja absoluut altijd afwachten. Ben pas echt verzekerd als het in mijn armen ligt. Maargoed... wij blijven positief!!!!

Fijn dat je weer zwanger bent!!
X

Gefeliciteerd!
Nouja, oplopende testen zijn wel beter dan niet oplopende testen of zelfs weer negatief testen. Dus in die zin is het een positief teken, al kan het daarna natuurlijk alsnog mis gaan. Hopelijk mag 3x scheepsrecht zijn voor jou! Ik heb ook een paar keer meegemaakt dat het misliep, en daarom test ik er ook vrolijk op los, tot ik gezien heb dat het een echte knaltest is. Vanaf dan helpen testen je niet verder, maar in mijn geval nemen de symptomen het dan over.

Van harte! Ik zou lekker stoppen met testen en er vanuit gaan dat het goed gaat! Miss mag je wat eerder voor een echo? Je blijft toch wel wat onzeker, althans ik wel na mn miskraam, maar nu toch echt 15 weken zwanger van 2e dochter. Pas na de pretecho was ik echt gerustgesteld dat het echt goed zat. Volgens de verloskundige was het heel normaal dat je onzekerder bent na een miskraam. Hier hebben ze daar een hartjesspreekuur voor, mag je even luisteren. 

Mijn ervaring was ook zoiets. Ik was al 2 x eerder zwanger geweest en ging vroeg mis. Dat werden nooit echte knaltesten. Mijn "plakker" (na 3,5 jr en een medisch traject!! Whooo) was een paar dagen na NOD echt knal. 
Maar eens met bovenstaande. Stop met testen, vertrouw erop. Al dat testen kan alleen maar onzeker maken, en het zegt vanaf nu zo weinig. Er kunnen veel verschillende dingen niet goed zitten. Een goed ingenesteld vruchtje, kan toch een fout hebben waardoor het alsnog afbreekt. Ook met knaltesten en veel klachten (die je trouwens pas goed gaat voelen na 6 weken hoor). Het is echt gewoon vertrouwen en fingers crossed tot na dat eerste trimester. 
De gedachte die mij geholpen heeft was dat als je eenmaal voorbij die eerste maand bent dat een heel groot percentage wel goed afloopt. Dat percentage wordt steeds groter, hoe verder je komt. Zeker weet je het nooit. Maar die gedachte hielp mij vertrouwen houden. 
Gefeliciteerd en geniet ervan!!

Terug
Bovenaan