Oplopende zw test, paar dagen op een af wat bloedverlies

<p>Hi dames. </p><p>Ik ben nu zo'n 5 weken zwanger. Woensdag middag ineens lichtjes wat bloed in de afscheiding. Daarna weer helemaal niks de hele dag, ook geen krampen. Donderdagochtend eerste keer plassen niks, tweede keer weer ineens wat bloed met afvegen, ook wel wat meer. Was helemaal in paniek. Wederom geen krampen en de rest van de dag ook weer geen bloedverlies. Tot begin van de avond. Toen ook maar de VK gebeld en die zei zolang je geen krampen hebt is het positief en de hoeveelheid die je aangeeft is ook niet zorgwekkend. Gister ook af en toe met afvegen weer wat bloed maar ook weer lange tijden helemaal niet. Net toch een zw test weer gedaan, ik weet dat het hcg wel in je lichaam blijft ookal zou je een mk hebben, maar het lijkt mij niet dat de test oploopt toch als je al dagen bloed verliest en er een mk zal zijn? De test is beduidend donkerder dan die van 13 okt. Teststreep is zelfs veel donkerder dan controle streep. Maar wel weer wat bloed met afvegen vanmorgen. Heb 28 okt een vervroegde echo</p><p>Moet zeggen dat ik met het bloedverlies afgelopen dagen ook nog niet eens een maandverband echt vol zou hebben en ik heb dus totaal geen krampen. Wat moet ik hier toch van denken. Sommige momenten heb ik vreselijke jankbuien en denk ik dit kan niet goed zijn, andere momenten ben ik weer heel positief en zegt m'n gevoel dat het wel goed zit. </p>

Hoi hoi,
Allereerst gefeliciteerd. Ik kan me goed voorstellen dat je het bloedverlies heel eng vindt, maar je hebt er in ieder geval geen kramp bij en dat is voor nu een goed teken.
Tijdens een zwangerschap is alles veel beter doorbloed en er kan dus makkelijk een bloedvaatje springen. Om maar iets te noemen. Licht bloedverlies komt best vaak voor. Als je er over een paar dagen ook kramp bij gaat krijgen, trek dan wel direct aan de bel. 
Maar net zoals de verloskundige zegt; voor nu is er niets om je zorgen te maken. Ik ben nu bijna 10 weken en heb sinds gisteren toevallig weer wat bloedverlies. Dat blijft zo nu en dan toch even komen maar tot nu toe is alles goed met de kleine. 

Dank voor je antwoord. Ja het stomme is dat het komt en gaat. Dan weer uren niks, dan weer wel maar alleen met afvegen. Geen krampen nee, en dit is al een paar dagen zo. En de zw test is duidelijk opgelopen wat niet snel zal gebeuren met een dreigende mk gok ik zo. En vandaag beginnen m'n borsten lichtjes pijn te doen dus dat maakt me wel positiever. 

Dankjewel! Gek he hoe het soms kan gaan. M'n borsten beginnen ook pijnlijk te worden sinds vandaag dus dat zie ik ook als iets positiefs. En ik kan janken om niets! Maar enige wat we kunnen doen is afwachten 

Terug
Bovenaan