oplosmiddel

Hallo,

De keukenmonteur moest nog het een en ander doen in onze nieuwe keuken. Hij heeft een achterwand geplaatst en heeft daarvoor montagekit(met oplosmiddelen) gebruikt. De montagekit stinkt, maar als je even in de keuken staat, ruik je er niks meer van. Nu ben ik ongeveer een half uur in deze ruimte geweest en ben 9 weken zwanger. De ruimte was geventileerd (raam open), maar ik voel me enorm schuldig. Hoe kon ik zo stom zijn om in deze lucht (helaas ruik je het alleen bij binnenkomst even) te blijven staan. Heeft iemand enig idee of het schadelijk is voor het kindje???

Ans
 
hoi ans
ik neem aan dat je niet met je neus boven die kit hebt gehangen ?? dan is er niets aan de hand hoor en je zegt zelf dat er geventileerd werd
ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt of schuldig voelt maar t is niet nodig tenzij je dus wel met je neus erboven gehangen hebt
 
Hee Ans,vlgns mij kan het echt geen kwaad hoor tijdens mijn zwangerschap werd er geverfd op mijn werk en zat ik daar in van 8 tot 4 uur maar heb gewoon een gezonde zoon gekregen wanneer je je er ongerust overmaakt kun je het beste even de Vk bellen zij kan je evt geruststellen.Een fijne zwangerschap toegewenst,groetjes Ingrid mv Thijs(7mnd).
 
Terug
Bovenaan