Oplossing gevonden: nieuw bed voor Dean

A

Anoniem

Guest
Hey,

We waren al een tijdje op zoek naar een ander bed voor Dean zodat ik hem er wat makkelijker in en uit kan halen. We hebben een bedje bij de Ikea gekocht en zo gemaakt dat 1 zijkant omhoog gedraaid kan worden waardoor ik Dean gewoon in bed kan schuiven. Zijkant kan dan weer naar beneden en kun je  weer vastklikken. M'n man heeft het zelf gemaakt en  het werkt super. In ieder geval stukken goedkoper dan een speciaal bed.

Zijkant helemaal naar boven

Zijkant rechtomhoog

En zo zit 'ie weer vast.

Groetjes,
Nelly.

Ha Nelly,

Goed zeg! Eindelijk een oplossing en het ziet er nog gezellig uit ook!!

Liefs
Susan

wat een leuk bedje zeg!! super, die wil ik ook wel. groetjes Thijs

Leuk bed hoor! En een leuke kamer. Maar mag ik misschien vragen waarom dit bed nodig was zeg maar? Misschien heb ik het helemaak gemist hoor maar heb je een handicap of is dit echt gewoon puur voor het gemak???

Fijn weekend

Groetjes Kirsten mv Tyche

Super joh! Dan kan hij er straks zelf inklimmen, dat is helemaal perfect natuurlijk.

Dean, slaap lekker hoor!

Gr. Marieke en Lyanne

Creatief hoor van je man!

Maar het is me niet helemaal duidelijk hoe dit makkelijker voor je is (weet ook niet -meer- waardoor je moeite hebt met een "gewoon" bedje). Je moet nu toch ook behoorlijk diep bukken lijkt me? Of was dat het probleem niet?

In ieder geval mooi dat jullie een goede en relatief goedkope oplossing hebben gevonden!

Ellen mv Julian

Hey,

Ik heb nu bijna 2 jaar heel veel last van mijn bekken(instabiliteit) als gevolg van de zwangerschap. Ik kan dus heel moeilijk Dean in en uit bed halen omdat ik zo diep moet bukken. Dean geeft nog niet echt mee en dan is ruim 12 kilo toch wel zwaar.
Daarom hebben we een nieuw bedje gekocht en "verbouwd". Het bedje is zo gemaakt dat er 1 zijkant uit kan. Wij hebben het zo gedaan dat de zijkant helemaal naar boven gedraaid kan worden (zodat je een dakje krijgt). Ik kan dan Dean in bed schuiven en instoppen en daarna het de zijkant weer naar beneden draaien. Het zit met wat klemmetjes vast, dus Dean kan het zelf niet openmaken.
Het is dus niet zo dat je de zijkant er in- en uitschuift, maar dat je deze helemaal naar boven kunt draaien. Ik kan nu al merken dat het een prima oplossing is en het is nog knus ook, om het zo in te stoppen. Én ik hoef niet meer te bukken. Ideaal en ik ben er super blij mee.

Misschien een ideetje Marieke?

Groetjes,
Nelly.

Super gedaan! Geef je man een dikke knuffel, hij is goudwaard. Heerlijk voor je, zo kan je kleine man er toch lekker inleggen en straks als hij loopt is het helemaal ideaal, kan hij er zelf in schuiven, jij toedekken en hekje ervoor. Heerlijk slapen!

TOPPIE!

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan