oplossing gevonden voor het weinig slapen.

hallo allemaal,

als eerste wil ik jullie bedanken voor jullie adviezen.

afgelopem week ben ik weer voor het eerts naar scouting gewest en was linn dus een avondke met pap alleen. aangezien "pap" van klassieke muziek houd en ik niet was hij blij zijn muziek weer eens op te zetten. en wat denk je ze viel vrijwel meteen in slaap. als ze overdag niet kan of wil   slapen dan zet ik ook maar klassieke muziek op. maar gebruik dit echt alleen als nood middel. ik probeer er overdag een duidelijker schema in te krijgen ook al eet ze minder als ik haar moet wakker moet maken. het is gewoon even doorzetten.

ps sinds haar eerste tandje aan het doorkomen is slaapt ze 's nachts niet meer door, is dat normaal??

groetjes nancy en linn
 
Hallo,
Wat leuk van die klassieke muziek :) Vooral voor je man dan ;-)
Zo'n schema heeft bij Anouk ook heel goed gewerkt, we hebben dat al vroeg ingevoerd, en vanaf haar 3e maand (ze is nu 13 mnd) is het 'n ideale slaapster overdag en 's nachts.
Zo'n tandje doet natuurlijk zeer, ook 's nachts. Het kan dus ook zijn dat ze wakker wordt van de pijn en niet omdat ze melk wil. Misschien gaat ze na 'n slokje water (gewoon in bed geven)  + eventueel fuppie weer gewoon slapen?
Groetjes, Femke
 
Terug
Bovenaan