opluchting

hoi allemaal
vandaag mijn 2e onderzoek gehad bij de gynaecoloog
een inwendige echo
er zat een eitje (pffffff gelukkig maar)
en hij was al een 0,5mm groot.
en dat op dag 11 van mijn cyclus ( en die is gemiddeld 38 dagen lang)
hoe groot is hij voordat hij springt? en hoelang zal dat bij mij nog duren? iemand een idee?
morgen de samenlevingstest hahaah klussen dus en dan moeten we zondagmorgen weer naar het ziekenhuis, om te kijken hoe mijn slijmvlies reageert op het zaad van mijn man.
wel raar dat er nou al een groot eitje zat die goed aan het rijpen was, in plaats dat ik nog maar op dag 11 zit.
klussen we waarschijnlijk altijd te laat. geen idee.....
wel spannend hoor hahaha
ben benieuwd wat er zondag uit gaat komen.
ik ging er altijd van uit dat je eisprong 14 dagen voor je menstruatie was. zal ik weer es een uitzondering zij hahaah
hoop dat het daaraan ligt.............
groetjes sandra
 
Hoi Sandra,

Fijn voor je/jullie zeg dat het er goed uitziet allemaal ,hopelijk is het zondag ook allemaal ok en loopt het allemaal voorspoedig voor je.

Succes de komende dagen met "klussen" en lezen het binnenkort wel weer,
neem ik aan?

ps Mijn eisprong is op de 13e dag dus het kan bij iedereen verschillend zijn zie je maar weer!

Groetjes: Chili
 
je eisprong is alleen 14 dagen na je eisprong als je cyclus 28 dagen is. Anders moet je uitrekenen wanneer je volgende nod is, en dan 14 dagen terugtellen, dan is je eisprong.
je wordt namelijk 2 weken na je eisprong ongesteld.
Succes he, Deb
 
je ongesteldheid bedoel ik is alleen 14 dagen na je eisprong als je cyclus 28 dagen is. Anders moet je uitrekenen wanneer je volgende nod is, en dan 14 dagen terugtellen, dan is je eisprong.
je wordt namelijk 2 weken na je eisprong ongesteld.
Succes he, Deb
 
je ongesteldheid bedoel ik is alleen 14 dagen na je eisprong als je cyclus 28 dagen is. Anders moet je uitrekenen wanneer je volgende nod is, en dan 14 dagen terugtellen, dan is je eisprong.
je wordt namelijk 2 weken na je eisprong ongesteld.
Succes he, Deb
 
Terug
Bovenaan