Opluchting

Nou, om 10 uur hadden we een intake bij de arts en het hartje klopte mooi en ook hebben we de hartslag gehoord, erg goed klonk het. Maar alleen mijn bloeddrk was te hoog, dus heb medicijnen gekregen en ik blijf medisch, dus ga niet naar de verloskundige maar moet onder behandeling bij het ziekenhuis blijven, ach dat vind ik helemaal niet zo erg, over 3 weken de volgende echo weer.

Om 15 uur moesten we terug voor de nekplooimeeting en bloedtest. Boonte wilde niet op zijn rug liggen, lag alleen maar de draaien en springen op zijn zij, dus hij kon het niet zo goed zien, nou, na 10 minuten lukte het, de NP was 1,9 mm, hij kon nog niet echt zeggen of dit goed of slecht was, maar afhankelijk van de bloedwaarden, kunnen ze een kansberekening maken, duurt helaas 2 weken, maar het zag er niet slecht uit.
Dus nu kan ik denk ik echt gaan genieten.

Lengte is 7,6 cm, dus helemaal op schema. Heb allemaal foto's meegekregen, maar echt duidelijk zijn ze niet.

Hoop dat alle andere dames ook goede echo's hebben gehad vandaag.

X
 
Fijn dat je weer een goede echo hebt gehad. En een nekplooi van 1,9 mm is heel mooi, maximale waarde is 3,5 mm. Nou wil de nekplooi alleen niet zoveel zeggen, maar het is al fijn om te weten dat deze er goed uitziet. En nu lekker genieten!
 
Terug
Bovenaan