opmerking over rijstewafels en vraag over bambix

ik heb vandaag bambix rijstewafels gekocht en boas er straks 1 gegeven.ik wist niet wat ik zag!!als een volleerd koekjeseter stopte hij het dingetje in zn mond en begon te kauwen en de stukjes die er in papvorm af kwamen smikkelde hij heerlijk op.de grotere stukken tufte hij wel terug maar hij heeft toch zeker de helft op.geweldig...
ik had even een vraagje over bambix:boas had vandaag harde keutelpoep,ik denk van het fruit.hij eet tegenwoordig hele bakjes.maar vanmorgen heeft hij voor t eerst bambix op en hij vond het erg lekker.hij had gisteren erg weinig gegeten en gedronken dus hij had ook flink honger.vandaag at hij ook niet echt goed.hooguit 120 cc,fruit heb ik maar ff overgeslagen en de groente wou ook niet echt.ik wou hem voor de nacht ook maar weer een lekkere papfles geven.maar ik zat te dubben of het goed of juist slecht is voor zn ontlasting.hij heeft net wel eindelijk goed gepoept,maar ik wil m liever even niet teveel dingen geven die stoppen.bambix lijkt me met die vezels juist goed voor de darmpjes,of werkt dat nog niet zo bij die kleintjes?

Hoi Kari,

Bambix zorgt juist voor hardere ontlasting en heel soms echt voor verstopping. Het advies van mijn cb was om in combinatie met bambix meer fruit te geven, omdat fruit juist zorgt voor zachtere ontlasting.

Groetjes,

Eveline

Hoi!
Als je kindje gisteren weinig gedronken heeft, kan de ontlasting vandaag ook keihard zijn. Dus hoeft niet persé aan de Bambix te liggen.

Groetjes, Ingrid

hoi Kari

Joshua heeft juist van het fruit een hardere ontlasting en met name de bannaan? Babix heb ik in huis gehaalt nog niet geprobeert, wel heb ik de pyjama papje (wist niet van het suiker, nu wel helaas) vanavond geprobeert.... Koud komt er wat in (30cc) maar warm echt niet!!!!!!!!! Gelukkig had ik maar 2 kant en klare pakjes gekocht zeg! Ik denk dus dat hij dit ook niet gaat drinken, hij heeft in totaal 4 dagen de tijd... Pakje mag maar 24 uur open in koelkast zijn en heb 2 pakjes!

Oh ja bambix heeft nu een nieuwe soort eentje waar je geen melk meer zelf hoeft bij te voegen..alleen water dus nog.. de oude verkopen ze nog wel bij enkele andere winkels, maar somige niet meer!! Maar let dus op datum!!!!

grt suuz mv joshua 8-2-07

hou suuz
ja,ik heb ook pyamapapjes,6 pakjes maar liefst.wist t ook niet van de suiker.gisterochtend wou ik t geven,maar hij wou t ook niet.dus ik een gewone fles gemaakt,maar die ging ook nog niet half op.dus het lag niet aan de pap.dus vanmorgen weer aangeboden,nou hij was zo op!misschien lust joshua het morgen ook opeens wel.in t begin deinzen ze altijd even terug voor iets nieuws he.
ik denk dat boas de harde ontlasting ook van het fruit heeft.hij eet de hele week al met veel smaak hele bakjes frutapura.en wat irene zegt,van t weinige drinken.
ik heb een compromis gesloten en een fles met een klein beetje bambix gemaakt.

pffff eg wel dus 4,3% nogwel schrik ik eg van maar het is wel vanaf 6maanden ken het erg veel kwaad dan???? Renzo is er dol op ik bedoel moet ik hem dit nu dan niet meer geven???

uhh,ingrid bedoel ik
ja mama van timo en renzo,het zal niet zozeer ongezond zijn,maar het zet wel vreselijk aan.en aangezien boas geen slankie is geef ik het maar niet meer als de voorraad op is.

Terug
Bovenaan