Opmerking van mijn dochter

Mijn dochter zegt gisteravond toen we onder de douche stonden.
Mama heb jij een baby in de buik,zeg ik nee hoor hoe kom je daar nu bij,je buik is nu weer zo dik dus daar moet een baby in zitten.ik heb toch maar gezegd dat er geen baby in mijn buik zit we willen even afwachten nog.
De vorige keer zei ze het ook al.

Het is me er eentje.

Kinderen en dieren voelen het heel erg aan. Onze honden worden erg waaks als ik zwanger ben.

Op 1 of andere manier weten ze het, maar hoe zou ik ook niet weten.

Maar wel leuk

Haha eigenlijk is het wel heel leuk, dat ze dat nu al door heeft!

Toen ik het net zelf een paar dagen wist kwam er een collega naar mij toe en die zegt, moet je me niet iets vertellen? Ik zo van nee hoezo? Ja je bent zwanger! Ik weet het al! Terwijl ik het niemand had vertelt! Ze kon me ook vertellen dat ik een jongetje krijg dus ben nu nog nieuwschieriger!

Groetjes,

Sabrina

Dieren en kinderen krijgen vaak meer mee als wij denken...

Hier is de hond ontzettend onrustig geweest de eerste drie weken...
Zelfs zo erg dat ik medicijnen voor m heb gehaald..{voelde me achteraf wel ff slechte baas hoor} maar aangezien hij eerder zo gereageerd heeft en toen Rimadyl gekregen had...toen was het pijn van de artrose...dus jah, we dachten simpelweg dat hij daar weer veel last van had. Wat mag je anders verwachten bij n Mechelse Herder van bijna 14...

Nu twijfel ik wel of het daaraan ligt hoor...voor een deel wel denk ik, maar hij is veel aanhaliger als eerst en vooral snachts nog wel onrustig...totdat hij "contact" heeft met mij of me vriend...Zolang je m aanraakt is t goed...
Hij heeft nu zelfs de tik dattie echt helemaal tegen me aan wil liggen...

Wanneer vertellen jullie het aan jullie kinderen? Ik heb zelf geen kinderen, maar mijn vriend een dochter van bijna 8. We willen het haar natuurlijk graag vertellen, maar ben bang dat dan gelijk de hele school en bso het weet, haha.

Overigens begon ze een aantal weken geleden dat ze een broertje of zusje wilde. Het zusje heet Eva (mooie naam) en het broertje moet Wally (van Wall-e de robot die vuilnis eet en dat er dan weer als een vierkant uitkomt) heten... Tja... Weet niet of ik het daar zo mee eens ben.

wij wachten nog even met vertellen. Stel je voor dat hij het er opeens ergens over heeft. Ik denk dat we zowiezo wachten op de 1e afspraak bij de vk. (ook gelijk een echo). Maar het hem wel een aantal dagen voor dat we het aan de oma's en onze broers en zussen verteleln. Dan deelt hij toch nog even mee in het 'geheim'. Onze jongste is bijna 3, hij zal het wel meekrijgen, maar toch weer een stuk minder dan de oudste!

Nu nog gaan bedenken hoe we het gaan vertellen.

Hebben jullie hier al ideeen over?
Bij de 1e hadden we een foto van onzelf gemaakt (ik met kussen onder mijn trui) en onder de kerstboom gegeven. Bij de 2e hadden we een klein rompertje gekocht, met hierop een foto van de echo geprint en een tekst hierop (deze week ik even niet meer uit mijn hoofd)...

Terug
Bovenaan