opname 3e keer/keizersnee

ik ben sinds vrijdag weer opgenomen in het ziekenhuis had natuurlijk al last van mn hogebloeddruk en veel medcatie daarbij zat in de thuismonitoring,maar moest urine inleveren en daar zaten te veel eiwitten in en mn urinezuur was ook al verhoogd wat dus allemaal kan wijzen op het HELLP.
En mijn voorgeschiedenis dat ik dus de vorige keer
HELLP heb gehad en bij mn eerste dan hogebloeddruk alleen hebben ze nu besloten het morgen te gaan halen voordat het weer uit de hand loopt.
De vorige keer ook op IC gelegen,wat voor mij ook een hele shock was nou ja en baby moest met spoed gehaald worden dus was gewoon allemaal een beetje traumatisch voor mij.
Maar nu willen ze het voor zijn dus wordt ons babytje morgen gehaald,dan ben ik 35+2 dus heb sinds gister dat ze weten dat ze het gaan halen heb ik prikjes gekregen voor de longrijping omdat ik dus een keizersnee krijg heeft de baby even goed die prikjes nodig want als je gewoon bevalt dan is het niet nodig als je voorbij de 34 weken bent maar bij een keizersnee wel.....dus krijg vanavond mn laatste prikje,en morgen ochtend wordt ik om 6 uur lab geprikt en dan krijg ik later te horen hoe laat de baby gehaald wordt....maar iedergeval in de ochtend........ Ik zal snel weer online komen om jullie op de hoogte te houden en berichtjes te beantwoorden.....maar voor nu ga ik stoppen heb nog het een en ander te doen.....en mn nagels korter maken nagelak er af en weet ik veel wat allemaal.....want de baby komt sowieso 48 uur op de couveuse met een monitor ivm de medicatie die ik slik 1 van de 3 pillen die ik slik is niet goed voor hem dus moet ie geopserveerd worden....en daarbij een prematuurtje....dus kans dat ie sowieso langer moet blijven. maar jullie horen gauw weer van mij!!!

succes iedereen met de laatste loodjes
 
Wat super dat je ons op de hoogte brengt, in gedachten ben ik bij je! heel veel sterkte meid en ook voor je kleine mannetje!
 
Terug
Bovenaan