Opname in het ziekenhuis

Vorige week heb ik een paar dagen in het ziekenhuis gelogeerd. Ik was al twee keer eerder geweest met verdenking van nierstenen. Na een nacht en een dag vol van pijn ben ik vorige week maandag opgenomen. Na diverse onderzoeken bleek dat ik stuwing in mijn rechternier had doordat de baarmoeder of de baby drukt op mijn urineweg, waardoor de urine ophoopt in de nier en niet naar mijn blaas kan. Na 2 keer overgeven maandagavond kreeg ik diclofenac, wat ze liever niet geven tijdens de zwangerschap. Ook kreeg ik een infuus met buscopan. Ik was blij dat ik eindelijk diclofenac kreeg en vrij snel van mijn pijn af was. Toch moest ik nog een paar dagen blijven om mij en de kleine uiteraard onder controle te houden. Woensdagochtend mocht mijn infuus eruit en moest ik nog een dag en nacht zonder pijn hebben voordat ik weer naar huis mocht. Donderdagochtend ben ik weer naar huis gegaan zonder pijn.
Ik blijf nu wel onder controle van de gynaecoloog helaas en als ik weer pijn krijg, moet ik gelijk weer naar het ziekenhuis en dan krijg ik een katheter. geen pretje! dus nu doen we het maar rustig aan en niet al te veel gekke dingen doen. ook zei de gynaecoloog dat het zeer waarschijnlijk is dat de bevalling eerder op gang komt door deze toestanden. ik troost me maar met de gedachte dat ik over 9 weken mag bevallen. Ik ben nu 28 weken! het schiet al best wel op!
ik moest effe mijn verhaal kwijt! hoe gaat het verder met iedereen?
 
Pff wat een eigenwijs wezentje!! Heel vervelend die pijnlijke bijkomstigheden. Hopelijk gaat het nu beter eb kan de urine goed de blaas verlaten. Toch jammer dat je ze niet even kan verleggen he!
 
Terug
Bovenaan