Opname week 35 doorbloeding navelstreng

Vorige keer berichtte ik al over een kleine groeiachterstand. Afgelopen woensdag had ik weer een controle en toen bleek de flow van de placenta naar de baby niet voldoende, of afgebroken op sommige momenten. Ik mocht gelijk blijven!
Balen en natuurlijk wat angstig om wat er ging gebeuren. In eerste instantie hadden ze het erover dat ik 24 uur moest blijven en daarna thuis gemonitord zal worden, toen spraken ze over opname totdat ze de baby moesten gaan halen. Allemaal onzekerheden, heel irritant.''s ochtends en 's avonds een CTG en vrijdagmiddag nog een PI meting om te kijken hoe de doorbloeding was. Omdat deze goed was mocht ik gelukkig weer naar huis. Wat er nu precies aan het handje is, is niet helemaal duidelijk en ze blijven het dus nauw volgen. Indien de doorbloeding weer en verder terugloopt, ik geen beweging voel, of buikpijn heb moet ik direct bellen en zal het kindje gehaald worden.

Allemaal retespannend! En het akeligste is nog dat het je zo onzeker maakt. Wel blij dat ik nu weer thuis ben en hopelijk de 37 weken gewoon haal. Dinsdag weer controle....

Hopelijk verloopt de zwangerschap bij jullie allemaal goed en zijn jullie aan het genieten van het verlof!
 
Terug
Bovenaan