Opname ziekenhuis

Hallo lieve allemaal,

Vandaag word ik opgenomen in het ziekenhuis en morgen word ik gecuretteerd... vind het allemaal nogal griezelig maar ook wel fijn dat we de keuze nu hebben gemaakt en we niet meer hoeven te wachten, dat geeft toch wat rust: ben alleen zo'n bangerik voor dat ziekenhuis!!! Gisteren hebben we de intake gehad, een inwendige echo gehad (vond ik heel vervelend trouwens, maar meer omdat  het dan weer zo confronterend is en je niet op je allercharmanst bent in zo'n stoel met  beugels!!) en ik kon als spoed tussendoor: hele vriendelijke gynaecoloog die zoiets had van, je hebt lang genoeg gewacht, prima om nu te opereren. Ik had hier wel de nodige verhalen gelezen maar eigenlijk van niemand wat gehoord over een nachtje blijven. Vandaag krijg ik een medicijn ter voorbereiding op de curettage, waardoor heel soms ook toch nog spontaan het e.e.a. op gang komt. Als het heel goed aanslaat dan word ik misschien zelfs vanavond geopereerd, maar in principe wordt het morgen en afhankelijk van het tijdstip mag ik dan waarschijnlijk wel morgen naar huis....... brrrr. duimen jullie voor me?
Alle meiden: veel sterkte!!!

Lieve Solleke,

Helaas heb ik geen ervaring met een curretage (misschien hoor ik morgen dat het bij mij ook moet gebeuren) maar ik wil je heel veel sterkte wensen.
Wat betreft die inwendige echo, ik vond het ook niet allercharmanst maar het went wel.
Tot vorig jaar heb ik nooit een gyneacoloog bezocht en nu 4 miskramen verder heb ik al wat onderzoeken en inwendige echo's gehad en de laatste keer was bij een vrouw en dat was toch een fijner gevoel (persoonlijk).
Meid hou je taai en succes vandaag...

Knuffel,

Corina

Hallo Solleke,
Ik moet ook vandaag naar het ziekenhuis voor curritage. Ik moet er om 11u. zijn en rond 12u. wordt ik geholpen. Bij mij is het een dagbehandeling. Als alles goed gaat mag ik eind van de dag weer naar huis. Ik ben ondertussen al een week of 4 met dit alles bezig. Wel een vruchtzak/niet een vruchtzak, dan weer een embrio met wel of niet een kloppend hartje, erg veel onduidelijkheid. Gister is er ddefinitief besloten tot curritage. Vandaag dus naar de dagbehandeling. Ik wens je veel sterkte vandaag.... Laat je nog weten hoe alles verlopen is?
Groetjes,
Winnie

Meiden,

Tjee wat een boel ellende bij elkaar.
Wees lief voor je zelf..neem lekker veel leesvoer mee en chocola. Ik zal een kaarsje opsteken en hopen dat alles met weinig pijn voorbij gaat..en straks gaan we er met z'n alle weer voor!! Staan we straks op een van de moederforums in 2006!! Ga je gevoel achterna als de artsen en verpleegkundige jullie naar behandelen wees dan assertief..uit ervaring weet ik dat alles zo over je heen komt en je dan later verdrietig kan zijn dat dingen anders liepen dan ik had verwacht of dat ik mij als een fabrieksproduct had gevoeld..

liefs issabel

He meiden wat een vervelende toestanden allemaal! Ik vind het zo vreselijk dat jullie dit door moeten maken.
Neem inderdaad even een paar dagen tijd voor jezelf want dat heb je echt hard nodig.

Dikke kus,
inge

Terug
Bovenaan