opname ziekenhuis

na gistermiddag weer na huis gestuurd te worden ging het weer een beetje,tot rond en uur of 7 ..kreeg weer ontzettende pijnlijke krampen..dit heb ik aangekeken tot 1.30uur in de nacht,heb contact opgenomen met de verloskamers en kon weer komen..
daar aangekomen bleek dat ik weeen had,maar niet sterk genoeg om voor verdere onsluiting te zorgen..daar lag ik dan met verschrikkelijke pijn..ik kreeg een spuit in mn been zodat ik wat kon rusten en werdt naar de afdeling gebracht,daar ging het enigsins wel door de spuit,maar helemaal pijn vrij was ik nog niet.nou niet veel geslapen natuurlijk,en even een stuk brood naar binnen gewerkt,daarna werd ik weer aan de CTG gelegd en alweer bleek er weeen activiteit te zijn..ondertussen kwam de pijn ook weer langzaam terug..
maar alsnog geen veer resultaat op mijn baarmoeder..heeel frustrerend dit!
dus ik kreeg te horen dat ik maar weer na huis moest gaan maar dat ik donderdag ochtend bij mijn eigen gynaecoloog moest verschijnen en die gaat me hoogwaarschijnlijk eind deze week nog inleiden als er nog geen resultaat is.
nu ben ik helemaal gesloopt en high van de spuit thuis..pfff
hopelijk kom ik deze dagen nog redelijk door,want ben echt op!

liefs kim 37.1

Oh meid, tis echt mijn verhaal wat ik zo lees! Heel erg frustrerend dit! Met recht kan ik nu zeggen: Ik weet hoe je je voelt...
Die spuit in het been haalt wel lekker de scherpe kantjes van de pijn af vond ik.

Ik ga heel hard voor je duimen dat het volgende week gewoon afgelopen is en jij lekker je kleintje in je armen hebt.

Bij mij is alles weer helemaal rustig. Af en toe een kramp, maar meer ook niet. De weeën zijn net zo spontaan verdwenen als dat ze kwamen :S
We wachten maar weer af!

Liefs, Nicole 36+3

jee dit is erg vervelend zeg! Ik hoop echt dat er snel een einde aan komt voor je. Lekker uitrusten maar nu en wachten. Duurt zo nog wel lang tot donderdag zeg...

O jee dit is echt kl*t zo he?
Het is dat m,n gyn er zelf over begon ,over het inleiden want anders had ik het gedaan,ik kan ook niet meer lopen van de pijn,en dan die krampen!!
Maar mischien krijg je don wel groen licht van je
gyn!En leid die je in,vanaf 38 weken doen ze het zei die van mij,het is wel dubbel pijnklijk maar ja we hebben het allebei al meegemaakt!
En dit keer kan je pijnbestrijding vragen,ik vraag het wel 100%!!
heel veel sterkte ik duim voor je
xxx Bianca
37wk6dg

Tjee wat lijkt me dat vervelend zeg en vermoeiend.
Ik hoop echt dat ze je binnekort in gaan leiden en lekker je babytje in je armen kan houden.

Sterkte meid.

Liefs Zonnetje

Tjee wat lijkt me dat vervelend zeg en vermoeiend.
Ik hoop echt dat ze je binnekort in gaan leiden en lekker je babytje in je armen kan houden.

Sterkte meid.

Liefs Zonnetje

bedankt voor jullie lieve berichtjes!!!
ik heb even een oog dicht kunnen doen maar werd vrij snel weer wakker omdat het ineens weer ontzettend pijn doet in mijn buik! pff het mag nu echt gaan doorzetten van mij hoor!
ook verlies ik ineens bloed..dat zal wel komen doordat er zovaak getoucheerd is geworden denk ik,maar het is wel geprikkelt daardoor merk ik!
ik voel echt beurs aan nu in mijn doos.
naja ik hou mezelf nu maar voor ogen dat ik de 39weken zeker niet ga halen! zoang laten ze me niet meer lopen (gelukkig!) want dit is zo slopend!
mijn zoontje is bij oma gaan logeren,ik krijg het nu niet voor elkaar om nog naar hem te moeten kijken,maar wat mis ik hem zeg!!!!
ik blijf jullie op de hoogte houden!

Terug
Bovenaan