Opname ziekenhuis!

Vandaag weer bloeddrukcontrole. Nog steeds aan de hoge kant... Toch maar weer urine checken ookal was het steeds goed. Maar deze keer dus flink verhoogd en dan ineens lig je hier in een bedje!! Ik ben om 18 uur opgenomen ivm een zwangerschapsvergiftiging. Maakte ik me afgelopen week nog druk omdat ik niet met 37 wkn wilde bevallen, nu mag ik blij zijn als ik 37 wkn ga halen. Vandaag precies 35 wkn zwanger en zoals het er nu naar uit ziet moet het ukje eerder geboren worden. Na de 37 wkn gaat wrs niet gebeuren!... Dus geen sept kindje maar een aug kindje!
Pff...afgelopen week zoveel bij moeten stellen... Het enige wat iknu wil is dat ik een gezonde dochter in m'n armen heb...wrs sneller dan ik zou willen. Spannend allemaal en heeft flink wat tranen gekost al... Maar alles voor onze gezondheid.

Jeetje dat is schrikken zeg,maar je bent in goede handen en ze weten wat ze doen en wat goed voor jouw is en voor de kleine meid.

Toi toi toi en heel veel sterkte...

Jee, dat is zeker schrikken!!!
Je had het je heel anders voorgesteld allemaal.

In ieder geval veel sterkte en succes.

Vanmorgen weer urine controle, meer eiwitten. Voel me vandaag ook minder fit dan gister. Van 1 tot 3 uur lopen spoken ivm vervelende pijnlijke harde buiken. Raar hoe je lijf kan reageren...

heel veel sterkte meid,ik heb het ook met mijn 1e zwangerschap gehad en belandde ook in het ziekehuis en de avond dat de gyn zei van nou mevr het zal missch morgen een keizersnede worden is mn zoon die nacht spontaan geboren met 36weken...heel veel succes

Terug
Bovenaan