<p>Mijn nachtmerrie is werkelijkheid geworden. Mijn kleine ventje moet worden opgenomen in het ziekenhuis voor een huisprotocool. </p><p>Op 7 juni hebben mijn partner en ik aan de bel getrokken, er moet iets gebeuren. Eenmaal in het ziekenhuis werd hij aan een slangetje gelegd om zijn zuurstof te bepalen en kreeg hij een plaszakje om te testen voor infecties. Deze uitslag was GELUKKIG goed. </p><p>En dan krijg je de worden : wij willen hem toch even in het ziekenhuis houden. Maar u mag er bij blijven en blijven slapen ( mijn partner moest helaas naar huis ). </p><p>Mijn wereld is ingestort en de grond is letterlijk onder mijn voeten vandaan getrokken. Wat vind ik dit een nachtmerrie. </p><p>Eenmaal in zijn kamertje gekomen, alles uitgepakt en ready voor de nacht, vraag ik nogmaals aan de dokter hoe alles in zijn werk gaat.</p><p>Wij werden verzocht om naar huis te gaan, maar eerder werd mij verteld dat ik mocht blijven. Ik heb mijn poot stijf gehouden en duidelijk verteld dat ik geen stap uit die kamer zet. </p><p>Waarop de dokter glanshard zegt: Ja eigenlijk vrij weinig want er is nu niemand omdat het weekend is. </p><p>Alles kort samengevat : </p><p>Ze willen een huilprotocool starten, hierbij mogen ik en mijn partner niet aanwezig zijn! Laten hem in het ziekenhuis verblijven terwijl er NIKS gaat gebeuren want er zijn geen goede dokters aanwezig. WAAAATT? </p><p>Een hele avond/nacht in het ziekenhuis gezeten met een oververmoeid en prikkelbaar ventje van 11 weken en we hebben er niks positiefs uitgehaald. </p><p>Aankomende dinsdag gaan ze beginnen met het huilprotocool en mogen we de eerste 48 niet bij hem zijn. HOE DAN? Ik kan dat niet aan, hoe kan ik mijn kleine ventje daar achterlaten? </p><p>HELP!!! </p>