opnieuw 20 wk echo gehad

elize81

New member
wij hebben vorige wk vrijdag opnieuw de 20 weken echo gehad, was toen 22+1.
maar vorige keer waren ze vergeten dat het een tweeling was, dus niet voldoende tijd ingepland.hadden toen wel globaal gekeken, en nu een goed uur onze meiden weer gezien.vonden wij natuurlijk niet erg om nog een keer te gluren.
alles was in orde, kregen ook een dvd mee.
onze meiden waren wel erg beweegelijk, dus was wel een uitdaging om alles te meten haha..er word inmiddels druk getrappeld in mn buik, heel appart 2 kindjes voelen, voel het soms overal tegerlijk, of als ze even draaien, niet altijd een lekker gevoel :)
heb ook al regelmatig harde buiken, jullie ook?
 
Wat fijn dat alles goed gaat met jullie meisjes! Toch steeds weer fijn, die bevestiging! En wat tof dat je er een dvd bij kreeg!!

Harde buiken heb ik niet echt, maar wel last van een zware/gevoelige buik wanneer ik boven m'n hoofd aan het klussen ben...
 
En toen kreeg ik vannacht de eerste harde buik, lekker heftig meteen! Moest me echt even concentreren de pijn in gedachte via mijn benen af te voeren... Na een minuut of 7 werd het weer rustig...

Ik kan me overigens wel voorstellen dat het niet altijd een prettig gevoel is als de meisjes tegelijk zo aan het draaien en bewegen zijn. Eén kindje kan soms al zo 'fout' liggen, draaien of op je blaas trappelen, laat staan twee!
 
Terug
Bovenaan