opnieuw beginnen met tellen cyclus of niet?

<p>goedemorgen </p><p>daar ben ik alweeeeer!!! pff </p><p>ik heb afgelopen dinsdag woensdag donderdag vrijdag wat bruine afscheiding gehad begon op dag 41 van mijn cyclus. stopte op dag 44. zonder krampen of iets. ook geen helderrood bloed gehad. moet ik nu tellen voor een nieuwe cyclus of zit ik in mijn oude? ik heb teunisbloem olie die ik op dag 1 moet gaan slikken dus ik weet even niet wat ik moet doen. </p>

Misschien een idee om het even op zn beloop te laten? gezien je topics ben je er heel erg mee bezig.
Het kost even wat tijd als je gestopt bent met de pil om je cyclus weer op te pakken. Bij de 1 gaat het snel bij de ander duurt het maanden...
Je maakt je zelf helemaal gek lijkt me zo... niet lullig bedoeld.

Mee eens hierboven.
Als ik je berichten lees ben je er wel echt ziekelijk erg mee bezig.
Stress kan ook zorgen datje menstruatie uit blijft dus doordat jij je zo druk maakt.
 ik kan niet zeggen ben er niet zo mee bezig  tuurlijk ben je dat  wel
Logisch je wilt een kindje en bent lieverd gister zwanger van vandaag .
Maar probeer je niet te druk te maken en je lichaam.echt even de tijd te geven te ontpillen  en weer een cyclus te laten vinden.
Probeer het regelmatig gezellig te maken met je vriend 

Nogmaals goedlezen  @lissrose.
Hier staat ook duidelijk dat ik zeg dat makkelijk gezegd is dan gedaan om het los te laten omdat je het liefst gisteren zwanger bent dan vandaag. 
Raar jou reactie na mij in je andere topic.
Maargoed zoek het lekkeruit
Succes met alles 

Terug
Bovenaan