Opnieuw bloeding na miskraam

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hoi lieve dames ! <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />vorige week dinsdag helaas medicatie in moeten nemen omdat de echo niet goed was . Ben het donderdag verloren en toen werd het bloeden minder . Woensdag is het gestopt en nu begin ik weer met bloeden ( niet heel heftig maar wel helder rood ) vooral bij afvegen .</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">heb morgen een echo en ben zo bang dat ik nu niet schoon ben ..  iemand dit ook meegemaakt en die toch schoon was ?  <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />dit maakt mij zo onzeker ..</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">veel liefs </p>

Ow wat naar! Wat gaan ze nu doen ? Had jij stolsels of alleen bloed verlies en hoelang is het bij jou geleden dat jij het bent verloren ? Heel veel Sterkte ! 

Ik heb 2 weken geleden de Cytotec ingenomen. De dagen erna flinke stolsels verloren en ook flink bloedverlies. Ik moet nu kiezen tussen: afwachten op menstruatie, nogmaals Cytotec of currutage. Dat laatste wordt afgeraden door mijn VK. Ik twijfel nog tussen afwachten of opnieuw Cytotec. 

Oh wat heftig ! Ik heb die vorige week dinsdag ingenomen en donderdag verloren , zondag nog een groot stolsel en toen was het wel klaar. Heb jij veel bloedverlies of alleen bij afvegen Want heb het alleen bij afvegen hoop zo dat ik morgen schoon ben ! Hoop ook voor jou dat alles snel achter de rug is ! 

Ik zou opnieuw de mediatie innemen als ik jou was , want zo kan je ook niet verder .. het is echt rot maar afwachten zou ik zelf niks vinden ..

Ik heb eigenlijk alleen bloed bij het afvegen. Verder kan ik de rest van de dag prima doen met een dun inlegkruisje. Dat maakt het nog frustrerender. Al 3 maanden lang aan het bloeden en dus geen seks, bad of tampons. 

Wat verdrietig zeg :(
Bij mij is afgelopen juli ook een miskraam opgewekt met medicatie, op een zaterdag is alles er toen uitgekomen en stopte het bloeden. De week er op zaterdag begon ik weer met bloeden, ook echt helderrood. Zondag was dat weer minder en maandag begon het weer. Zelfs de vrijdag daarop (13/14 dagen na de miskraam) nog helderrood bloed verloren, maar op de echo diezelfde dag bleek dat alles wel schoon was. Het bloeden hoeft dus zeker niet te betekenen dat de miskraam niet 'goed' is gegaan. Wel goed in de gaten houden dat je geen koorts krijgt.
Fijn dat ze morgen controleren of het allemaal schoon is. Veel sterkte de komende tijd!

Terug
Bovenaan