<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hoi lieve dames ! <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />vorige week dinsdag helaas medicatie in moeten nemen omdat de echo niet goed was . Ben het donderdag verloren en toen werd het bloeden minder . Woensdag is het gestopt en nu begin ik weer met bloeden ( niet heel heftig maar wel helder rood ) vooral bij afvegen .</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">heb morgen een echo en ben zo bang dat ik nu niet schoon ben .. iemand dit ook meegemaakt en die toch schoon was ? <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />dit maakt mij zo onzeker ..</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">veel liefs </p>